ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فراخوان تویوتا برای 15 دستگاه هایلوکس به خاطر یک برچسب

شاخه استرالیایی کمپانی تویوتا اخیرا با صدور فراخوانی عجیب برای پیکاپ هایلوکس خبرساز شده است. علت اصلی این فراخوان، نداشتن یک برچسب ساده اعلام شده که نصب آن در استرالیا اجباری است. این برچسب نشان ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

شاخه استرالیایی کمپانی تویوتا اخیرا با صدور فراخوانی عجیب برای پیکاپ هایلوکس خبرساز شده است. علت اصلی این فراخوان، نداشتن یک برچسب ساده اعلام شده که نصب آن در استرالیا اجباری است. این برچسب نشان می‌دهد خودروی مربوطه با استانداردهای کشور استرالیا همخوانی دارد.

به گفته تویوتا برچسب مورد بحث باید هنگام پردازش مدل‌های وارداتی در بندر چسبانده می‌شد، اما بنا به دلایلی نامعلوم این اتفاق رخ نداده است.

فراخوان جدید تویوتا شامل تنها 15 دستگاه هایلوکس مدل 2020 می‌شود! این خودروها بین اول ژوئن و 14 آگوست تولید شده‌اند و با استفاده از پیامک، ایمیل یا نامه پستی به مالکین آنها در رابطه با فراخوان اطلاع داده خواهد شد. پس از این کار، مالکین مدل‌های مشمول فراخوان باید به نمایندگی تویوتا در محل زندگی خود مراجعه کنند و یا با شماره تلفنی اختصاصی تماس بگیرند تا اقدامات لازم صورت بگیرد.

فراخوان تویوتا

خودروساز ژاپنی می‌گوید نصب برچسب انطباق با قوانین استرالیا حدود 30 دقیقه زمان خواهد برد. البته این مساله ارتباط مستقیمی با برنامه کاری نمایندگی‌ها و محل زندگی مالکان خواهد داشت.

تویوتا هایلوکس در استرالیا در 5 نسخه مختلف به فروش می‌رسد که عبارتند از WorkMate، SR، SR5، Rogue و Rugged X. هر کدام از این نسخه‌ها با بدنه‌هایی متفاوت قابل سفارش هستند. قیمت این پیکاپ جان سخت در استرالیا بسته به ایالت متغیر است، اما مدل پایه WorkMate بهایی در حدود 29 هزار دلار استرالیا دارد که این رقم معادل تقریبا 21 هزار دلار آمریکا می‌شود. در صورت انتخاب نسخه پرچمدار Rugged X از هایلوکس، رقم پرداختی ممکن است تا 74 هزار دلار استرالیا (معادل تقریبا 54 هزار دلار آمریکا) بالا برود.

ناگفته نماند دو ماه پیش شاخه نیوزیلند شرکت تویوتا اقدام به معرفی پکیجی به نام ماکو (Mako) برای هایلوکس کرد. با سفارش پکیج ماکو که نام آن از سریع‌ترین کوسه اقیانوس برگرفته شده، نمای ظاهری و داخلی و همچنین سیستم تعلیق تویوتا هایلوکس ارتقا پیدا می‌کند.

مدل مجهز به پکیج ماکو با دقت در ویژگی‌هایی مثل چراغ LED نواری، لبه مشکی گلگیرها، سپر خشن و عضلانی و سینی محافظ قابل تشخیص است. این پکیج در داخل کابین لوگوهای اختصاصی را به صندلی‌های چرمی اضافه می‌کند. این پکیج تنها برای 250 دستگاه هایلوکس ارائه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی