ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی ردمی نوت 9 5G با چیپست اسنپدراگون 750G تایید شد

سری ردمی نوت 8 و نوت 9 از محبوبترین گوشی‌های شیائومی هستند و حالا قرار است دو مدل قدرتمند دیگر به آنها اضافه شود. نخستین گوشی از سری ردمی نوت ماه مارس با نام ردمی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

سری ردمی نوت 8 و نوت 9 از محبوبترین گوشی‌های شیائومی هستند و حالا قرار است دو مدل قدرتمند دیگر به آنها اضافه شود.

نخستین گوشی از سری ردمی نوت ماه مارس با نام ردمی نوت 9 پرو برای عرضه در بازار هند معرفی شد. اعضای دیگر همین خانواده، طی ماه‌های بعدی با قیمت پایین‌تری رونمایی شدند و حالا نوبت به گوشی هوشمند جدید ردمی نوت 9 5G، احتمالا با قیمت بالاتر و مشخصات ارتقا یافته رسیده است.

پیش از فرارسیدن رویداد رونمایی، شیائومی برخی مشخصات فاش شده گوشی‌های جدید این سری را در ادامه روند تبلیغات خود تایید کرده است.

«لو وایبینگ» مدیرکل ردمی شیائومی از طریق شبکه اجتماعی ویبو چین تایید کرد که ردمی نوت 9 5G با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 750G به بازار عرضه خواهد شد که جدیدترین تراشه میان‌رده کوالکام است که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و عملکرد ارتقایافته‌تری از نظر هوش مصنوعی دارد و می‌تواند از دوربین 192 مگاپیکسلی نیز پشتیبانی کند.

این نخستین گوشی هوشمند خانواده ردمی نوت است که با این چیپست قدرتمند در بازار ظاهر خواهد شد.

مشخصات دیگر از ردمی نوت 9 5G در شبکه ویبو چین فاش شده که خبر از معرفی دستگاهی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی،‌ نمایشگر 120 هرتز و شارژ سریع 33 واتی می‌دهد.

از سوی دیگر همتای ارزان قیمت ردمی نوت 9 5G نیز  اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ رویت و برخی مشخصات آن فاش شد. احتمالا این نسخه با چیپست 7 نانومتری و 8 هسته‌ای دیمنسیتی 800U مدیاتک معرفی خوهد شد که قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارد.

مدل ذکر شده دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود. البته به نظر می‌رسد نسخه‌های دیگری نیز با ظرفیت رم متفاوت عرضه شود. این گوشی هوشمند از دوربین 48 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 60 هرتز بسیار معمولی بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohamadmahdi
    mohamadmahdi | ۱۰ آذر ۱۳۹۹

    سلام و عرض ادب ،عزیزان لطفا چند تا عکس خوب از این موضوع و موضوعات دیگر بگذارید،تشکر

مطالب پیشنهادی