ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین گلکسی نوت 20 امتیازی برابر با نوت 20 الترا از DxOMark دریافت کرد

دوربین گلکسی نوت 20 روی کاغذ از نوت 20 الترا ضعیف‌تر است؛ اما بررسی‌های DxOMark حاکی از این است که دوربین‌های این دو گوشی کارایی یکسانی دارند و برای آنها امتیاز مشابه 120 را در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

دوربین گلکسی نوت 20 روی کاغذ از نوت 20 الترا ضعیف‌تر است؛ اما بررسی‌های DxOMark حاکی از این است که دوربین‌های این دو گوشی کارایی یکسانی دارند و برای آنها امتیاز مشابه 120 را در نظر گرفته است.

نتایج بررسی DxOMark  نشان می‌دهد که گلکسی نوت 20 با قیمت پایین‌تر، از نظر کیفیت تصویربرداری می‌تواند گزینه مناسب و جایگزین مدل گران قیمت گلسی نوت 20 الترا شود.

باوجودی که هر دو دستگاه امتیاز مشابهی را در بنچمارک DxOMark کسب کرده‌اند؛ اما جزئیات امتیازهای کسب شده توسط هر دو گوشی یکسان نیست و تفاوت‌هایی جزئی با یکدیگر دارد.

گلکسی نوت 20 در عکاسی امتیاز 120، از نظر قابلیت‌ بزرگنمایی امتیاز 74 و در بخش تصویربرداری ویدئویی موفق به کسب امتیاز 105 شد. گلکسی نوت 20 الترا 5G نیز در عکاسی امتیاز 122، از نظر قابلیت بزرگنمایی امتیاز 76 و در بخش تصویربرداری ویدئویی موفق به کسب امتیاز 106 شد.

همان‌طور که امتیازهای کسب شده نشان می‌دهد، تفاوت‌ها بسیار جزئی هستند و هر دو دستگاه توانسته‌اند امتیازهای واقعی نزدیکی به یکدیگر در بنچمارک کسب کنند.

هر دو گوشی هوشمند از نظر تصویربرداری در محیط‌های داخلی و فضای بیرونی عملکرد خوبی در به نمایش گذاشتن رنگ‌ها از خود نشان می‌دهند.

در حالی که در گلکسی نوت 20 خبری از حسگر فوکوس خودکار لیزری نیست؛ اما فوکوس خودکار عملکرد دقیقی دارد. از نظر قابلیت بزرگنمایی، گلکسی نوت 20 عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و دوربین فوق عریض آن به لطف میدان دید گسترده، نوردهی و نمایش رنگ عالی، توانسته از رقبای خود پیشی بگیرد.

در نور کم، مشکلاتی از جمله وضوح پایین تصاویر، براق شدن آنها، وجود هاله رنگی در لبه‌های اشیا، وجود نویز و تراز سفیدی غیر دقیق در عکس‌های گرفته شده با دوربین فوق عریض گلکسی نوت 20 دیده می‌شود.

گلکسی نوت 20 در تصویربرداری ویدئویی گوشی کاملا خوبی محسوب می‌شود و می‌تواند علاوه بر نوردهی دقیق، رنگ‌ها را با دقت بالایی نمایش دهد. با این وجود بافت ویدیوها حتی در فضای باز آنچنان که باید چشم‌نواز نیست. فوکوس خودکار در حین فیلمبرداری نیز دقیقا مانند عکاسی عملکرد سریعی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی