ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا معرفی گلکسی زد فلیپ را به تاخیر می‌اندازد

طرفداران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر رویداد «آنپکد2021» و خصوصا معرفی نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فلیپ هستند؛ اما آخرین گزارش‌ها خبر از به تاخیر افتادن تاریخ رونمایی می‌دهد. براساس گزارش منتشر شده از سوی «TheElec»، ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

طرفداران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر رویداد «آنپکد2021» و خصوصا معرفی نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فلیپ هستند؛ اما آخرین گزارش‌ها خبر از به تاخیر افتادن تاریخ رونمایی می‌دهد.

براساس گزارش منتشر شده از سوی «TheElec»، به نظر می‌رسد خبری از معرفی گلکسی زد فلیپ در رویداد آنپکد که احتمالا اوایل ژانویه 2021 برگزار می‌شود، نخواهد بود. بهمن ماه سال گذشته، سامسونگ در رویداد آنپکد 2020 دست پر ظاهر شد و در کنار رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S20، مهمان ویژه دیگری یعنی گلکسی زد فلیپ، دومین گوشی تاشوی خود را معرفی کرد.

به نظر می‌رسید بهمن‌ماه امسال نیز به سنت سال گذشته، کره‌ای‌ها در رویداد آنپکد، نسل بعدی این دو گوشی هوشمند را با خود روی صحنه بیاورند و رونمایی کنند؛ اما گزارش جدیدی که از سوی TheElec منتشر شده، خبرهای دیگری را منعکس می‌‌کند.

این منبع در گزارش خود دلیل عدم معرفی نسل جدید گلکسی زد فلیپ را مشخص نکرده اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای اینکه تمام توجهات به نسل جدید گلکسی S مطعوف شده و فروش آن تحت تاثیر فلیپ قرار نگیرد این تصمیم را اتخاذ کرده باشد.

از زمان معرفی نسل اول گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ مدت زمانی می‌گذرد و کره‌ای‌ها زمان کافی برای نظرسنجی و گرفتن فیدبک از کاربران خود داشته‌اند؛ پس شاید یکی از دلایل این تاخیر در تاریخ رونمایی به تغییرات احتمالی نسخه جدید مربوط باشد آنطور که «Ice universe» در جدیدترین توییت خود گفته سامسونگ این موبایل را به نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حاشیه‌های باریکتر مجهز می‌کند.

به نظر می‌رسد نسل جدید گلکسی زد فلیپ سه ماهه اول 2021 رونمایی می‌شود؛ اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. گلکسی فولد به عنوان نخستین گوشی‌ تاشو کره‌ای‌ها چندین بار مورد بازبینی قرار گرفت تا بتواند قدرتمندتر در بازار ظاهر شود. برخی کاربران انتقادهایی به نسل اول گلکسی زد فلیپ وارد کرده‌اند، شاید سامسونگ قصد دارد نسل بعدی این گوشی هوشمند را نیز با تغییرات مورد نظر کاربران به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی