ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

والپیپر زنده
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپلیکیشن Walloop؛ کلکسیون زیباترین والپیپرهای زنده

وقتی والپیپرهای ثابت با هر کیفیتی که باشند، حسی درونتان به وجود نمی‌آورند، چرا والپیپر زنده را امتحان نکنید؟ شاید مصرف باتری بالاتر برود اما حداقل از نگاه کردن به صفحه گوشی لذت خواهید برد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

وقتی والپیپرهای ثابت با هر کیفیتی که باشند، حسی درونتان به وجود نمی‌آورند، چرا والپیپر زنده را امتحان نکنید؟ شاید مصرف باتری بالاتر برود اما حداقل از نگاه کردن به صفحه گوشی لذت خواهید برد. با فرض اینکه قرار دادن والپیپر زنده را پذیرفته باشید، حالا سؤال پیش می‌آید که آن‌ها را از کجا بگیرید؟

پاسخ ساده است: اپلیکیشن Walloop یکی از بزرگترین مراجع والپیپر زنده (و حتی غیر زنده!) است که می‌توانید به سراغش بروید. این اپلیکیشن اندرویدی قریب به 1000 والپیپر را در خودش گنجانده تا بتواند تمام سلیقه‌ها را پوشش بدهد.

والپیپر زنده

Walloop کلکسیون والپیپر زنده اش را در دسته‌بندی‌های مختلفی ارائه کرده؛ از تصاویر طبیعت و زمین گرفته تا تصاویر آبسترده و فانتزی و ویدیو گیم‌های مشهور. حتی یک دسته‌بندی به طور ویژه به تصاویر مناسب برای نمایشگرهای سوپر امولد اختصاص پیدا کرده که سیاه و رنگ‌های با جلوه نئونی به شدت در آن خودنمایی می‌کنند.

در Walloop می‌توانید با جستجو در میان این تصاویر، هر کدام را که خواستید مستقیما روی صفحه خانه و همینطور روی لاک‌اسکرین بنشانید. اپلیکیشن تمام والپیپرها (هم زنده هم غیر زنده) را دانلود و در گالری ذخیره می‌کند تا در صورت لزوم بتوانید راحت بینشان جابجا شوید. ضمنا امکان تبدیل مستقیم ویدیو به والپیپر زنده هم برایتان وجود دارد.

Walloop فقط برای یک هدف و آن هم رساندن بهترین والپیپرها به شما ساخته شده و بیشتر از این هم کاری برایتان انجام نمی‌دهد. این یعنی نباید انتظار ویژگی‌های بیشتری مثل جستجوی والپیپر با کلیدواژه یا تعیین میزان شفافیت والپیپر و چیزهای دیگر را از آن داشته باشید.

والپیپر زنده

Walloop از نظر رابط کاربری و تجربه کاربری، خصوصا در نسخه رایگان (که تبلیغات تمام صفحه‌اش دمار از روزگارتان در می‌آورند) واقعا ضعیف است و ظاهرا توسعه‌دهندگانش ابایی از این موضوع ندارند، چرا که یک نسخه پولی (موسوم به Walloop Prime) با همان رابط کاربری در کار است که هفت یورو بابت نصب هم از شما طلب می‌کند.

اما در همین نسخه پولی به والپیپرهای زیبا و نفسگیری برخورد می‌کنید که در جای دیگر نخواهید کرد. شاید روی همین حساب بتوانید با رابط کاربری ضعیف اپلیکیشن کنار بیایید و بیشتر از محتوایی که ارائه می‌کند لذت ببرید.

Walloop در اصل به صورت رایگان منتشر شده که با تماشای تبلیغات، می‌توانید از بخشی از محتوای آن استفاده کنید. اما نسخه ماد شده Walloop Prime را هم می‌توانید با جستجو در اینترنت به دست بیاورید.

فراموش نکنید که Walloop به غیر از والپیپر زنده، آرشیو نسبتا خوب و باکیفیتی از والپیپرهای ثابت (از جمله تصاویر 4K) هم دارد که همین موضوع ارزش نصب این اپ را بالاتر می‌برد. نسخه رایگان اپ را می‌توانید از لینک پایین دانلود کنید. توجه داشته باشید که استفاده از تمام امکانات نیازمند تغییر آی پی شماست.

Walloop Live Wallpapers 4K & 3D

Walloop Live Wallpapers 4K & 3D

سازنده: Walloop قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی