ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 احتمالا از دستیار صوتی بیکسبی برای باز کردن قفل گوشی بهره می‌برد

سامسونگ احتمالا گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 را با ویژگی «Bixby Voice» برای باز کردن قفل دستگاه از طریق صدای کاربر رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر تصاویر منتسب به قاب محافظ گلکسی 21 و ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۶

سامسونگ احتمالا گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 را با ویژگی «Bixby Voice» برای باز کردن قفل دستگاه از طریق صدای کاربر رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر تصاویر منتسب به قاب محافظ گلکسی 21 و احتمالا نسخه پلاس آن نیز زودتر از موعد رونمایی به اشتراک گذاشته شده است.

براساس گزارش جدیدی، اعضای خانواده گلکسیS21 در کنار بهره‌مندی از حسگر اثرانگست و فیس آنلاک برای باز کردن قفل دستگاه، از Bixby Voice به عنوان گزینه دیگری برخوردار خواهند بود.

البته به نظر می‌رسد فیس آنلاک ایمن‌تر از Bixby Voice است. تصور اینکه گوشی هوشمندی بتواند با درجه امنیت بالا از طریق صدای کاربر باز شود، کمی سخت است. باید ببینیم چرا سامسونگ تصمیم گرفته چنین قابلیتی به گوشی‌ هوشمند جدید خود اضافه کند و آیا کاربران از آن استقبال می‌‌کنند یا خیر.

به نظر می‌رسد قفل گشایی گوشی با استفاده از  Bixby Voice بخشی از ویژگی‌های رابط کاربری One UI 3.1 خواهد بود. سامسونگ این پوسته را برای نخستین بار برای گوشی‌های سری گلکسی S21 معرفی خواهد کرد.

در کنار خبر قفل‌گشایی خانواده گلکسی S21، تصاویری از قاب محافظ گلکسی S21 و نسخه پلاس آن به اشتراک گذاشته شده است. به نظر می‌رسد به غیر از نسخه الترا، این دو نسخه با نمایشگر تخت معرفی خواهند شد که طراحی قاب محافظ گوشی نیز همین موضوع را تایید می‌کند.

ابعاد نمایشگر گلکسی S21 و نسخه پلاس آن به ترتیب 6.2 و 6.7 اینچ است. هر دو گوشی هوشمند ار نمایشگر اولد 120 هرتز با رزولوشن 1080 پیکسل بهره می‌برند. این در حالی است که هر سه نسخه گلکسی  S20 از نمایشگر 1440 پیکسل بهره می‌برند که خبر از افت مشخصات نمایشگر گوشی‌های جدید نسبت به نسل قبلی می‌دهد.

فاصله کمی بین قاب محافظ و ماژول دوربین دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که طراحان کیس باید بیشتر تلاش کنند تا تدبیری برای این فضای خالی در نظر بگیرند. انتظار می‌رود هر سه مدل گلکسی S21 در تاریخ 25 دی‌ماه رونمایی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی