ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنیان‌گذار هواوی: آنر رقیب ما خواهد بود و رابطه پشت پرده‌ با آنها نخواهیم داشت

رن ژنگفی با بیان اینکه هدف برخی سیاستمداران آمریکایی از تحریم نابودی هواوی است تاکید کرد که پس از جدایی آنر نه تنها ارتباطی پنهانی با این شرکت نخواهند داشت بلکه رقیب آنها خواهد بود. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲

رن ژنگفی با بیان اینکه هدف برخی سیاستمداران آمریکایی از تحریم نابودی هواوی است تاکید کرد که پس از جدایی آنر نه تنها ارتباطی پنهانی با این شرکت نخواهند داشت بلکه رقیب آنها خواهد بود.

اواخرماه گذشته هواوی تایید کرد که برای خارج کردن آنر از زیر بار تحریم‌های سنگین ایالات متحده، زیرمجموعه خود را کنسرسیوم تازه تاسیس به نام «Shenzen Zhixin» می‌فروشد که از کارگزاران و توزیع کنندگان آنر تشکیل شده است. «رن ژنگفی»، مدیرعامل هواوی در همین رابطه سخنانی را خطاب به کارکنان این شرکت ایراد کرده و در آن به دلایل جدایی و آینده برند آنر پرداخته است:

«تحریم‌های پیاپی آمریکا علیه هواوی ما را به این نتیجه رساند که هدف برخی سیاستمداران این کشور نه اصلاح شرکت ما بلکه نابودی آن است.»

به گفته ژنگفی هرچند هواوی می‌توانست بر مشکلات غلبه کند اما میلیون‌ها کارمند فعال در زنجیره تامین و فروش آنر به خاطر توقف کانال‌های فروش در سراسر دنیا در خطر از دست دادن کارشان بودند: «ما نباید افراد بی‌گناه را به خاطر مشکلاتی که داریم به سقوط بکشانیم.» هواوی قبلا در بیانیه خود به قطع ارتباط کامل با آن اشاره کرده بود و ژنگفی دوباره روی این مساله تاکید کرد:

«پس از جدایی هواوی هیچ ارتباط پشت پرده‌ای با آنر نخواهد داشت. ما در این روند خردمندانه رفتار کرده و شدیدا به قوانین و هنجارهای بین‌المللی پایبند خواهیم بود.»

مدیرعامل هواوی از مدیران آنر خواست پس از استقلال روی همکاری با شرکت‌های فناوری ایالات متحده تمرکز کنند:

«آنر تحت مدیریت جدید به سرعت تولید را از سر گرفته و مشکلاتی که با شرکای بالا و پایین دست دارد را مرتفع خواهد کرد. آمریکا از نظر فناوری یک ابر قدرت است و کمپانی‌های فوق ‌العاده‌ بسیاری در آن مشغول به فعالیت هستند. شما باید با آنها همکاری تنگاتنگ و گسترده‌ای داشته باشید.»

آنر تا پیش از تحریم هواوی رشد خیره‌کننده ای را تجربه کرد و در مدتی کوتاه به یکی از بازیگران اصلی دنیای موبایل تبدیل شد. این شرکت اما پس از تحریم‌ها به خاطر ناممکن بودن همکاری با برخی شرکت‌ها دچار مشکلاتی شد. ژنگفی بر این باور است که به دنبال خارج شدن از سایه تحریم خود آنر می‌تواند به بزرگترین رقیب هواوی تبدیل شود. وی از کارکنان این شرکت خواست پیشی گرفتن از هواوی را شعار خود کنند چرا که آنها در رقیب یکدیگر خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی