ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ جایزه‌ی ۱۴میلیون دلاری برای بازیکنان پابجی موبایل

مسابقات جهانی پابجی موبایل سال ۲۰۲۰ (PMGC) سه روز قبل شروع شد و در آغاز این برنامه خبری اعلام شد که در تاریخ مسابقات esports موبایل بی سابقه بود. پابجی موبایل اعلام کرد که برای مسابقات ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۷ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

مسابقات جهانی پابجی موبایل سال ۲۰۲۰ (PMGC) سه روز قبل شروع شد و در آغاز این برنامه خبری اعلام شد که در تاریخ مسابقات esports موبایل بی سابقه بود. پابجی موبایل اعلام کرد که برای مسابقات سال ۲۰۲۱ جایزه‌ای ۱۴ میلیون دلاری در نظر گرفته که بالاترین میزان جایزه‌ در تاریخ مسابقات esports موبایل است.

پابجی موبایل PUBG Mobile esports

ساختار مسابقات پابجی موبایل ۲۰۲۱  مشابه امسال خواهد بود و هفت لیگ حرفه‌ای جدید هم به رقابت‌ها اضافه می‌شوند تا بازیکنان از  ترکیه، غرب اروپا، عربستان، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و برزیل به جریان مسابقات بپیوندند.

پابجی موبایل PUBG Mobile esports

اما کم‌کم به آخر سال میلادی نزدیک می‌شویم و وقت تعیین جوایز سالانه باز‌ی ها هم از راه می‌رسد. در همین راستا «UK App Awards» در این هفته برگزار شد و بازی کارتی CUE جایزه‌ی بهترین بازی سال، بهترین بازی آموزشی و بهترین بازی مستقل را از آن خودش کرد.

بازی CUE cards

CUE یک بازی آنلاین است که در آن می‌توانید در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی کارت جمع کنید و به رقابت با بقیه‌ی بازیکن‌ها بپردازید. سازنده‌ی بازی می‌گوید روزی متوجه می‌شود پسرش به دلیل بازی‌ کردن سری Pokemon اطلاعات زیادی درباره پوکمون‌ها دارد و به ذهنش می‌رسد یک بازی آموزشی درست کند. این بازی هم در گوگل‌پلی و هم در اپ‌استور در دسترس است.

League of Legends: Wild Rift

در هفته‌ی گذشته خبرهایی هم از League of Legends: Wild Rift منتشر شد که بیشتر شامل توضیحاتی درباره‌ی سیستم رنک و امتیازگیری بازی بود و جز اینکه فهمیدیم بازی قرار نیست کراس‌پلتفرم باشد چیز خاصی به اطلاعاتمان اضافه نشد و به نظر می‌رسد هنوز هم باید انتظار بکشیم.

بازی فعلا در مرحله‌ی پیش‌ثبت‌نام است و می‌توانید برای پری‌رچیستر از گوگل‌پلی و اپ‌استور اقدام کنید.

Star Wars™:StarfighterMissions

خبر خوب این هفته‌ برای طرفداران جنگ ستارگان هم شروع پیش ثبت‌نام Star Wars™:StarfighterMissions در گوگل‌پلی و اپ‌استور است. بازی در کره‌ی جنوبی،‌ ژاپن و جنوب شرق آسیا در دسترس قرار گرفته و به زودی در دسترس همه قرار می‌گیرد.

Embracelet

بازی embracelet

  • بازی آنلاین است

لیست بازی‌های این هفته را با یک بازی ماجراجویی کلید می‌زنیم که از ساخته‌های استودیو باز‌ی‌سازی Machineboy است. Embracelet محور داستانی جالبی دارد و داستان پسرکی به اسم Jesper را روایت می‌کند که دستبندی جادویی از پدربزرگش به او به ارث رسیده است؛ دستبندی که توانایی ترمیم و تعمیر بسیاری از چیزها را دارد.

شما در قالب این کاراکتر به یک جزیره سفر می‌کنید که پر از رمز و راز است و برای کشف کردن این رازها باید پازل‌هایی که سر راه هستند را حل کنید. گیم‌پلی و کنترل‌های بازی روان هستند و به سرعت به آن عادت می‌کنید. امسال بازی‌های ماجراجویی خوبی برای موبایل عرضه شدند و به نظر می‌رسد Embracelet با طراحی ساده و داستان جالبی که دارد آمده تا این روند را تکمیل کند.

بازی فعلا فقط برای iOS منتشر شده اما احتمالا به زودی برای اندروید هم منتشر شود.

Embracelet

Embracelet

سازنده: Machineboy AS قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 604.9 مگابایت زبان:

Football Manager 2021 Mobile

Football Manager 2021

  • بازی آفلاین است

سری Football Manager و مجبوبیت همیشگی‌اش چیز تازه‌ای نیست و طبق معمول با فرا رسیدن سال جدید، یک بازی جدید هم به این سری اضافه شد. در بازی Football Manager شما مدیریت یک تیم فوتبال را به عهده دارید و باید تمام کار‌های لازم از جمله نقل و انتقال بازیکنان، شرکت در لیگ‌ها و چیدن تیم را انجام بدهید.

Football Manager 2021 تمام تغییرات تیم‌های فوتبال را در سال گذشته بررسی کرده و بازی با توجه به آخرین اخبار واقعی به روز شده؛‌ هم‌چنین نسبت به فوتبال منیجر قبلی تمرکز بیشتری بر روی ارتباط با مطبوعات و ترتیب دادن مصاحبه‌ها دارد و بخش‌هایی از گیم‌پلی مثل  مدیریت روز بازی و نقش‌ها کمی تغییر کرده. بازیکن‌ها و تیم‌های موجود در بازی فراوان و متنوع هستند و به احتمال خیلی زیاد می‌توانید تیم محبوب‌تان را پیدا کنید و مدیریتش را به دست بگیرید.

Football Manager 2021

Football Manager 2021

سازنده: Sega America قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/574 مگابایت زبان:

Heroes War: Counterattack

Heroes War: Counterattack

  • بازی آنلاین است

بازی‌های امسال پر از زامبی و بیماری‌های همه‌گیر بودند و انگار این مسئله تمامی ندارد چون در بازی نقش‌آفرینی Heroes War Counterattack هم با همین داستان روبروییم؛ جهانی آخرالزمانی که درگیر همه گیری ویروس z‌ شده. در حقیقت این ویروس در یخ‌های قطبی بوده و با گرم‌شدن کره‌ی زمین و ذوب شدن یخ‌ها به سراسر جهان منتقل شد و قبل از اینکه واکسنی برای آن ساخته شود همه را به زامبی تبدیل کرد.

در طول بازی باید برای خودتان تجهیزات دست و پا کنید، مهارت‌هایتان را ارتقا بدهید و مهم‌تر از همه اینکه زنده بمانید. بر خلاف این داستان تکراری، بازی طراحی بصری خوبی دارد و گیم‌پلی هم روان و راضی‌کننده است. مجموعا می‌تواتیم بگوییم بازی ارزش وقت گذاشتن را دارد اما به نظر نمی‌رسد حرف تازه‌ای داشته باشد.

Heroes War: Counterattack

Heroes War: Counterattack

سازنده: Com2uS Corp. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1600/1200.1 مگابایت زبان:

Age of History II

Age of History II Asia is the latest in a long line of Risk-like games from Łukasz Jakowski. Much like the previous titles, you can choose to dominate the world or use diplomacy to unify everyone. Players can expect a more in-depth diplomatic system between civilizations this time around, which should please fans of the Crusader Kings series. More or less, this is a sequel that offers more polish and content than the original titles, so if you've enjoyed previous strategy games from Jakowski, you'll have fun with this one too.

  • بازی آفلاین است

Łukasz Jakowski که علاقه‌ی خاصی به بازی‌های شبیه به Risk دارد دوباره یک بازی در همین سبک منتشر کرده است. بازی نقشه‌ی جهان را در اختیارتان می‌گذارد و از شما می‌خواهد انتخاب کنید که دوست دارید جهان را تحت سلطه‌ی خود بگیرید یا از در دیپلماسی وارد شوید و با مذاکره کردن تمام کشورها را با هم متحد کنید.

بازی نسبت به عناوین قبلی سیستم استراتژی قوی‌تری دارد و اگر راه دیپلماسی را انتخاب کنید می‌توانید پیچیدگی‌های جدید و جالبی را تجربه کنید. اگر طرفدار بازی‌های استراتژیک هستید Age of History II Asia می‌تواند تجربه‌ی جالبی باشد.

Age of History II

Age of History II

سازنده: Lukasz Jakowski Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 534.9/140 مگابایت زبان:

The Bonfire 2: Uncharted Shores

The Bonfire 2: Uncharted Shores

  • بازی آفلاین است

The Bonfire 2: Uncharted Shores ادامه‌ی بازی The Bonfire: Forsaken Lands است و در همان سبک بقا و idle طراحی شده. در سری اول، بازی بیشتر با توجه به نوشته‌ها جلو می‌رفت و بنابراین به دانش متوسط زبان انگلیسی هم نیاز داشتید اما The Bonfire2 بیشتر متکی به جلوه‌های بصری است و نقش سبک بقا هم پررنگ‌تر شده است.در بازی جدید فقط دشمنان نیستند که سرزمین شما را تهدید می‌کنند، گرسنگی و بیماری افراد شما هم می‌تواند باعث سقوط سرزمین‌تان شود و همین کمی کار را سخت می‌کند.

اگر شما هم دوست دارید کشور خودتان را بسازید، منابع را مدیریت کنید و در مقابل دشمنان هم بایستید،‌ نباید The Bonfire 2: Uncharted Shores را از دست بدهید.

The Bonfire 2: Uncharted Shores

The Bonfire 2: Uncharted Shores

سازنده: Xigma Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 486/128 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • متین بابادوست
    متین بابادوست | ۱۰ آذر ۱۴۰۰

    مسابقه ۱۴ میلیون دلار هست پس بریم بلکه برنده شدیم بیایین بریم فقط چه زمانی هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی