ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به بیشترین سهم سود از بازار موبایل پس از یک بازه ۶ ساله دست یافت

بر اساس گزارش یک شرکت تحقیقاتی سامسونگ توانسته در فصل سوم ۲۰۲۰ به بیشترین سهم سود از بازار موبایل پس از یک بازه ۶ سال دست پیدا کند. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics، ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

بر اساس گزارش یک شرکت تحقیقاتی سامسونگ توانسته در فصل سوم ۲۰۲۰ به بیشترین سهم سود از بازار موبایل پس از یک بازه ۶ سال دست پیدا کند.

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics، سامسونگ توانست در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ فاصله‌اش را با اپل از لحاظ سهم سود (Profit Share) کمتر کند. سهم سود غول فناوری کره جنوبی از بازار موبایل ۳۲.۶ درصد در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ اعلام شده که نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۹ افزایش ۱۸.۸ درصدی نشان داده و بالاترین آمار این شرکت پس از یک بازه ۶ ساله به شمار می‌رود. سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ به سهم سود ۳۷.۹ درصدی از بازار موبایل دست یافته بود.

اپل ۶۰.۵ درصد از سهم سود بازار موبایل را به خود اختصاص داده و همچنان سودآورترین برند موبایل در جهان به شمار می‌رود. حاشیه سود اپل در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ با وجود عرضه آیفون ۱۲ به ۲۱ درصد کاهش یافته که نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل (۲۳ درصد) کمی افت داشته است. برای مقایسه، حاشیه سود عملیاتی سامسونگ در فصل سوم ۲۰۲۰ به لطف عرضه عرضه موبایل‌های میان رده و پرچمدار از ۱۱ درصد سال گذشته به ۱۴ درصد افزایش یافت.

Strategy Analytics اشاره می‌کند که سامسونگ از لحاظ سهم درآمد از بازار موبایل نیز فاصله‌اش را با اپل کمتر کرده است. سهم سامسونگ از درآمد بازار موبایل ۲۲.۶ درصد و سهم اپل ۲۹.۵ درصد در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ بوده است. سامسونگ با کسب بیشترین سهم از بازار موبایل (۲۱.۹ درصد)، بزرگ‌ترین فروشنده موبایل در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ لقب گرفته است. هواوی (۱۴.۱ درصد)، شیائومی (۱۲.۷ درصد) و اپل (۱۱.۹ درصد) در رتبه‌های بعدی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • آریا
    آریا | ۹ آذر ۱۳۹۹

    بازم کارمندهای نمایندگی هواوی ریختن زیر یه پست ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی