ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاخیر در معرفی نوکیا ۹.۳ پیور ویو؛ پرچمدار نوکیا سال آینده از راه می‌رسد

بسیاری منتظر رونمایی از نوکیا ۹.۳ پیور ویو به عنوان پرچمدار سال ۲۰۲۰ نوکیا هستند، اما ظاهرا برنامه‌های این کمپانی تغییر کرده و امسال از آن رونمایی نخواهد کرد. طبق اطلاعات جدیدی که از سوی حساب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

بسیاری منتظر رونمایی از نوکیا ۹.۳ پیور ویو به عنوان پرچمدار سال ۲۰۲۰ نوکیا هستند، اما ظاهرا برنامه‌های این کمپانی تغییر کرده و امسال از آن رونمایی نخواهد کرد.

طبق اطلاعات جدیدی که از سوی حساب توییتری «Nokia anew» منتشر شده، امسال با این پرچمدار ملاقات نخواهیم کرد. بر اساس گفته این کاربر، نوکیا ۹.۳ پیور ویو در نیمه اول سال آینده میلادی از راه می‌رسد که البته با گزارش‌های قبلی تفاوت دارد.

اوایل ماه جاری میلادی گزارشی به رونمایی از پرچمدار آینده نوکیا در نیمه دوم ۲۰۲۱ اشاره کرده بود که البته طبق آن، این دستگاه بجای نوکیا ۹.۳ پیور ویو با نام نوکیا ۱۰ از راه می‌رسد.

تا به امروز بسیاری از گزارش‌ها از معرفی پرچمدار جدید نوکیا تا پایان سال جاری میلادی خبر داده بودند که به نظر می‌رسد تمام آن‌ها اشتباه بوده‌اند. این پرچمدار در نیمه اول یا دوم سال آینده میلادی معرفی می‌شود، بنابراین باید مدت زمان طولانی منتظر ملاقات با آن بمانیم.

در حالی که Nokia anew به معرفی این دستگاه در نیمه اول ۲۰۲۱ اشاره کرده، اما اطلاعی از تاریخ دقیق آن ندارد. نوکیا با تاخیر در رونمایی از این پرچمدار، یک فرصت خوب را از دست می‌دهد.

نوکیا ۹.۳ پیور ویو

این اولین باری نیست که این شرکت برنامه‌های خود برای معرفی پرچمدار جدید را به تعویق می‌اندازد. برای مثال گوشی نوکیا ۹ پیور ویو بسیار دیر معرفی شد و زمانی در اختیار خریداران قرار گرفت که نسل جدید پرچمدارها وارد بازار شده بودند. این گوشی سخت افزاری ضعیف‌تری نسبت به پرچمدارهای روز داشت و نتوانست به خوبی با آن‌ها رقابت کند.

نوکیا می‌خواهد با پرچمدار جدید خود، از برند پیور ویو دفاع کند که با توجه به این تاخیر، شاید پرچمدار جدید هم به سرنوشتی مشابه نوکیا ۹ پیور ویو مواجه شود.

با توجه به معرفی این دستگاه در نیمه اول یا دوم ۲۰۲۰، انتظار می‌رود به چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز شود و دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ باشد. انتظار می‌رود این دستگاه با بدنه شیشه‌ای و فلزی و چندین دوربین روی پنل پشتی خود معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی