ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید گلکسی بادز سامسونگ همراه با گلکسی S21 معرفی می‌شود

سامسونگ در دو سال گذشته همراه با نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S، از گلکسی بادز جدید هم رونمایی کرده. حالا به نظر می‌رسد نسل جدید هدفون بی‌سیم این کمپانی کره‌ای با گلکسی S21 از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

سامسونگ در دو سال گذشته همراه با نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S، از گلکسی بادز جدید هم رونمایی کرده. حالا به نظر می‌رسد نسل جدید هدفون بی‌سیم این کمپانی کره‌ای با گلکسی S21 از راه می‌رسد.

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از گلکسی بادز لایو رونمایی کرد و اگر همراه با نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S شاهد معرفی گلکسی بادز جدید باشیم، سامسونگ در کمتر از ۶ ماه دو هدفون بی‌سیم را معرفی می‌کند.

جدیدترین هدفون بی‌سیم سامسونگ یعنی گلکسی بادز لایو از طراحی متفاوتی نسبت به محصولات سابق این کمپانی و برندهای دیگر بهره می‌برد. این محصول ۶ ماه پس از اینکه گلکسی بادز پلاس همراه با گوشی‌های سری گلکسی S20 رونمایی شد، از راه رسید. این هدفون بی‌سیم نه تنها طراحی متفاوتی دارد، بلکه اولین ایرباد سامسونگ با فناوری حذف نویز فعال است.

هدفون جدید سامسونگ که همراه با گلکسی S21 معرفی می‌شود، جایگزین گلکسی بادز لایو نخواهد شد. در حقیقت این محصول از طراحی مشابه با گلکسی بادز و بادز پلاس بهره می‌برد، البته بهبودهایی را تجربه خواهد کرد.

سامسونگ

گلکسی بادز جدید در مقایسه با نسل‌های قبلی کیفیت صوتی بالاتری خواهد داشت و همچنین حالت «Ambient» یا محیط آن نیز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. در این حالت می‌توانید به صدای محیط گوش دهید که در مواقعی مانند عبور از خیابان کاربردی است.

این هدفون جدید احتمالا از فناوری حذف نویز فعال بهره می‌برد و با توجه به طراحی متفاوت نسبت به گلکسی بادز لایو، از نظر تئوری باید عملکرد بهتری نسبت به آن داشته باشد. از آنجایی این هدفون طراحی درون گوش دارد، با فناوری حذف نویز فعال باید کیفیت صوتی بالایی در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر اطلاعی از نام گلکسی بادز جدید نداریم، شاید سامسونگ نام «Galaxy Buds Beyond» را برای آن درنظر بگیرد. انتظار می‌رود در ژانویه ۲۰۲۱ گوشی‌های سری گلکسی S21 به همراه گلسی بادز جدید معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی