ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

افزایش قیمت خودروهای تسلا در آلمان و سایر کشورهای اروپایی

تسلا در اقدامی عجیب، قیمت پایه مدل S و مدل X را در اروپا افزایش داد. این دو خودروی برقی پرطرفدار که در بازارهای مختلف با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‎‌رسند، از این پس در ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

تسلا در اقدامی عجیب، قیمت پایه مدل S و مدل X را در اروپا افزایش داد. این دو خودروی برقی پرطرفدار که در بازارهای مختلف با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‎‌رسند، از این پس در برخی کشورهای اروپایی از جمله آلمان با آفزایش قیمت قابل توجهی به فروش خواهند رسید.

قیمت تسلا مدل X از 90,990 یورو آغاز می‌شود

پیش‌تر شهروندان آلمانی می‌توانستند با پرداخت 76,990 یورو، نسخه پایه از تسلا مدل S را خریداری کنند. حال با بروزآوری قیمت، آنها باید 81,990 یورو (معادل 97,700 دلار) برای این سدان سبز کنار بگذارند که نسبت به قبل 5 هزار یورو (6 هزار دلار) بیشتر است. به غیر از آلمان، میزان افزایش قیمت مدل S در کشورهای دیگری مثل فرانسه و بریتانیا نیز تقریبا همین قدر است.

نکته تامل‌برانگیز اینکه شرکت تسلا چندی پیش قیمت نسخه پایه از مدل S را در ایالات متحده کاهش داد و این خودرو در سرزمین مادری اکنون با پرداخت 67,920 دلار قابل خرید است.

افزایش قیمت تسلا مدل S در سایر کشورهای اروپایی – مثل اسپانیا – دو هزار یورو است. آنطور که وبسایت Electrek گزارش کرده، این افزایش، نسخه‌های آتی که قرار است از مارس 2021 به بعد تحویل داده شوند را نیز در بر می‌گیرد.

احتمال می‌رود تجدید نظر تسلا در قیمت مدل S و مدل X، با شایعاتی که پیرامون عرضه نسخه بروز شده این دو خودرو در آینده نزدیک مطرح است، ارتباط داشته باشد. انتظار می‌رود پس از معرفی مدل S Plaid در سال آتی، تسلا نسخه بروز شده این خودرو و مدل X را رونمایی کند. طراحی جدید سازه نگهدارنده پک باتری ویژگی‌ مهم نسخه‌های جدید خواهد بود؛ همچنین گفته می‌شود بازنگری‌هایی در کابین آنها صورت گرفته و با فضای داخلی متفاوتی به فروش خواهند رسید.

گفتنی است افزایش قیمت تسلا شامل مدل 3 نیز خواهد شد. البته بر اساس گزارش‌های موجود میزان افزایش قیمت برای این خودرو بین 500 الی 1000 یورو خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۸ آذر ۱۳۹۹

    احتمالا مدیر سابق ایران خودرو که اختلاس کرده و دررفته ،،رفته اونجا مدییر شده

  • pooria_mania
    pooria_mania | ۸ آذر ۱۳۹۹

    عجیبه..واقعا عجبیه

مطالب پیشنهادی