ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای گلکسی S21 منتشر شد: دوربین اصلی بدون برآمدگی با طراحی متفاوت

سامسونگ اوایل ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 به همراه نسل جدید گلکسی بادز رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای گلکسی S21 در اینترنت منتشر شده‌اند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

سامسونگ اوایل ۲۰۲۱ از گوشی‌های سری گلکسی S21 یا گلکسی S30 به همراه نسل جدید گلکسی بادز رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای گلکسی S21 در اینترنت منتشر شده‌اند.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و چندین رندر از پرچمدارهای آینده سامسونگ بودیم و با مشخصات آن‌ها آشنا هستیم. با این حال رندرهای جدید گوشی گلکسی S21 را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند.

این رندرها از سوی افشاگر معروف، «Ice Universe» منتشر شده‌اند و در حالی که مبتنی بر CAD هستند، ما را بیشتر با طراحی پرچمدار آینده سامسونگ آشنا می‌کنند. در این رندرها گوشی گلکسی S21 در رنگ‌های مختلف مانند نقره‌ای و بنفش به چشم می‌خورد که البته انتظار نداریم تمام آن‌ها وارد دنیای واقعی شوند.

بزرگترین تغییر این گوشی نسبت به گوشی‌های سری گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰، ماژول دوربین اصلی است. طبق این رندرها، طراحی دوربین در پرچمدارهای آینده سامسونگ تغییر می‌کند و دیگر شاهد برآمدگی روی پنل پشتی آن‌ها نخواهیم بود.

رنگ ماژول دوربین نسبت به بخش اصلی پنل پشتی متفاوت است که یک تضاد نسبتا جذاب را ایجاد کرده. روی پنل جلویی همچنان شاهد استفاده از یک حفره در مرکز نمایشگر هستیم که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند.

گلکسی S21

گوشی‌های سری گلکسی S21 مانند نسل‌های گذشته خود در دو نسخه مجهز به چیپست اسنپدراگون و اگزینوس از راه می‌رسند. طبق نتایج بنچمارک‌ها، مدل مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ قدرتمندتر از نسخه دیگر این محصولات خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی S21 به نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود. این دستگاه از دوربین اصلی سه گانه شامل سنسورهای ۱۲، ۱۲ و ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

طبق شایعات، گلکسی S21 اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی این سری به بهترین دوربین تله فوتو در بازار گوشی‌های هوشمند مجهز می‌شود و همچنین از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_mohammadi
    reza_mohammadi | ۹ آذر ۱۳۹۹

    حتماً تا اومد میگیرمش ... بله از اتاق فرمان میگن تو اول بیا بسته کمک معیشتی بادمجونت رو ابگیر

    • naser
      naser | ۹ آذر ۱۳۹۹

      همیشه یه نفر هست که به همه منفی میده

مطالب پیشنهادی