ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
تکنولوژی

هواوی برای انتشار بازی‌های مستقل روی «اپ گالری» ۳۰ هزار یورو جایزه می‌دهد

هواوی در یک سال اخیر تمرکز ویژه‌ای روی سرویس‌های خود قرار داده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، اپ استور «اپ گالری» است. حالا این کمپانی چینی توسعه‌دهندگان مستقل بازی‌ها را هدف قرار داده و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

هواوی در یک سال اخیر تمرکز ویژه‌ای روی سرویس‌های خود قرار داده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، اپ استور «اپ گالری» است. حالا این کمپانی چینی توسعه‌دهندگان مستقل بازی‌ها را هدف قرار داده و جایزه ۳۰ هزار یورویی برای تشویق آن‌ها به انتشار این بازی‌ها روی اپ گالری درنظر گرفته است.

هواوی با روش‌های مختلفی به دنبال جذب توسعه‌دهندگان است که از میان آن‌ها می‌توان به تقسیم مناسب درآمد، پشتیبانی VIP، جوایز و موارد دیگر اشاره کرد. حالا طبق گزارشی جدید، این کمپانی برای توسعه‌دهندگان بازی‌ها برنامه‌ تشویقی جدیدی راه‌اندازی کرده است.

هواوی می‌خواهد با پرداخت حداکثر ۳۰ هزار یورو جایزه به ۳۰ بازی برگزیده، علاوه بر کمک مالی به توسعه‌دهندگان کوچک و مستقل، محبوبیت اپ گالری را نیز افزایش دهد. این طرح تشویقی برای بازی‌هایی خواهد بود که در فاصله ۲۹ آبان تا ۲۴ آذر از طریق «پرتال توزیع یونیتی» (UDP) روی اپ گالری منتشر می‌شوند. UDP به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند که از طریق یک هاب، بازی‌های خود را روی چندین اپ استور منتشر کنند.

اپ گالری

برنامه هواوی تنها شامل این جایزه نمی‌شود و مزایای دیگر به شرح زیر نیز دارد:

  • ۸۵ درصد درآمد خریدهای درون برنامه‌ای برای دو سال اول به توسعه‌دهندگان بازی تعلق می‌گیرد. این میزان معمولا برای توسعه‌دهندگان اپ گالری برابر ۷۰ درصد است.
  • پشتیبانی فنی VIP
  • بازی‌های مستقل برتر در بخشی به عنوان «Indie Game» در فروشگاه اپ گالری قرار می‌گیرد.
  • ۳۰ بازی منتخب اعتبار ۱۰۰۰ یورویی پلتفرم تبلیغاتی هواوی را دریافت خواهند کرد.

با استفاده از UDP، توسعه‌دهندگان تنها به یک بیلد و پروفایل متادیتا نیاز دارند و نباید برای هر اپ استور یک بیلد تولید کنند. توزیع بازی از طریق UDP و در فروشگاه‌های خارج از چین، درآمد توسعه‌دهندگان را افزایش می‌دهد.

هواوی در سال ۲۰۱۸ پس از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا اکوسیستم اپ گالری را به صورت جهانی ارائه کرد. در حال حاضر اپ گالری سومین اپ استور بزرگ پس از فروشگاه‌های اپل و گوگل محسوب می‌شود. این فروشگاه در بیش از ۱۷۰ کشور در دسترس قرار گرفته و ۷۰۰ میلیون کاربر دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alireza?
    Alireza? | ۹ آذر ۱۳۹۹

    خدایی هواوی خیلی بهتر از اپل و سامسونگه

    • مهرداد دماوندی رادمنش
      مهرداد دماوندی رادمنش | ۱۱ آذر ۱۳۹۹

      خیرواصلا هم اینطور نیست،سامسونگ شیایومی و اپل بهتره بهترینن

مطالب پیشنهادی