ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۲۱ احتمالا تنها در یک نسخه عرضه خواهد شد

گزارش اخیر «ET News» از تصمیم سامسونگ به معرفی تنها یک مدل گوشی‌ سری گلکسی نوت در سال 2021 و توقف کامل تولید آن در 2022 خبر می‌دهد. شایعه‌های مختلفی در مورد تغییر استراتژی سامسونگ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

گزارش اخیر «ET News» از تصمیم سامسونگ به معرفی تنها یک مدل گوشی‌ سری گلکسی نوت در سال 2021 و توقف کامل تولید آن در 2022 خبر می‌دهد.

شایعه‌های مختلفی در مورد تغییر استراتژی سامسونگ منتشر می‌شود. در حالیکه قبلا گفته شده بود کره‌ای‌ها احتمالا تولید سری گلکسی نوت را از سال آینده میلادی متوقف‌ می‌کنند؛ در آخرین گزارش ET News از معرفی گلکسی نوت 21 در خرداد-تیر ماه سال آینده در کنار رونمایی از گلکسی زد فولد 3 خبر می‌دهد. احتمالا سامسونگ تنها یک مدل از این گوشی به بازار عرضه خواهد کرد.

با این کار سامسونگ در تلاش است تا کاربران موجود سری نوت را به سمت خرید پرچمداران گلکسی S و گلکسی Z‌ سوق دهد. در نتیجه، احتمالا تولید گلکسی نوت در سال 2022 متوقف خواهد شد.

براساس اخبار قبلی، به نظر می‌رسد باید در دی‌ماه امسال منتظر رونمایی از گلکسی S21 باشیم. ظاهرا قرار است نسخه قوی‌تر این سری از قلم S Pen پشتیبانی کند.

در گزارش اخیر ET News برمبنای اطلاعات فاش شده از سوی افشاگری با نام کاربری«coypyplanes» در توییتر، کره‌ای‌ها حسگر دیجیتایزر گلکسی S21 الترا را سفارش داده‌اند و به زودی تولید انبوه این گوشی هوشمند آغاز می‌شود. حسگرهای دیجیتایزر زیر نمایشگر دستگاه قرار می‌گیرند و به عملکرد قلم استایلوس کمک می‌کنند.

به نظر می‌رسد سامسونگ برای رقابت با گوشی‌های 5G آیفون قصد دارد پرچمداران سری S را زودتر از روال معمول همیشگی به بازار عرضه کند. به علاوه باتوجه به تحریم‌های تجاری ایالات متحده علیه هواوی، فرصت خوبی است که این شرکت استراتژی‌هایی را برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان بازار در پیش بگیرد.

در گزارش اخیر، ضمن تایید شایعه‌های قبلی مبنی بر توقف تولید گلکسی نوت، اضافه می‌کند که کره‌ای‌ها قصد دارند گوشی‌های هوشمند گلکسی S و گلکسی Z را جایگرین سری نوت کنند. هر چند پیشتر خبرهایی در مورد توقف تولید گلکسی نوت در سال 2021 مطرح شده بود که در گزارش اخیر این موضوع به شکل دیگری مطرح می‌شود.

ظاهرا سامسونگ قصد دارد پنج گوشی تاشو در سال 2021 معرفی کند که حداقل دو مدل آن از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. براساس گزارش اخیر، کره‌ای‌ها در حال بررسی فناوری جدید دیجیتایزر برای گلکسی  زد فولد 3 هستند. همچنین قصد دارند ضخامت نمایشگر دستگاه را کمی افزایش بدهند تا تحمل فشار قلم را داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی