ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند ZTE Watch Live با قیمت ۳۵ دلار معرفی شد

کمپانی ZTE از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام Watch Live رونمایی کرد. این محصول از سنسورهای ضربان قلب و تعیین سطح اکسیژن خون برخوردار بوده و به زودی با قیمت ۳۵ دلار به بازار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

کمپانی ZTE از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام Watch Live رونمایی کرد. این محصول از سنسورهای ضربان قلب و تعیین سطح اکسیژن خون برخوردار بوده و به زودی با قیمت ۳۵ دلار به بازار عرضه می‌شود.

ZTE Watch Live از نمایشگر ۱.۳ اینچی TFT LCD با رزولوشن ۲۴۰x۲۴۰ پیکسل و تراکم ۲۶۱ پیکسل بر هر اینچ برخوردار است. این ساعت هوشمند از گواهی گرد و غبار IP68 پشتیبانی کرده و با بند سیلیکونی نرم به دست خریدار می‌رسد. طول و عرض و ضخامت آن به ترتیب برابر با ۴۰.۶، ۳۴.۶ و ۱۰.۸ میلیمتر بوده و ۳۷ گرم وزن دارد.

ZTE Watch Live از ۱۲ فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند و از قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به نمایش نوتیفیکیشن‌ها، کنترل پخش موزیک، یادآوری عدم تحرک و کنترل از راه دور شاتر دوربین موبایل اشاره کرد. این محصول همچنین اپلیکیشن هواشناسی داشته و از قابلیت پیدا کردن گوشی گم شده (find my phone) برخوردار است که مکان موبایل را در صورت گم شدن با ایجاد سر و صدا نشان می‌دهد.

Watch Live از قابلیت پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب برخوردار بوده و از سنسور اندازه گیری اشباع اکسیژن خون (SpO2) برخوردار است که البته در این بازه قیمتی نباید توقع دقت بالایی را از آن داشت. سازنده شارژدهی این ساعت هوشمند را بسته به نوع استفاده بین ۱۴ تا ۲۱ روز اعلام کرده است. ظرفیت باتری این ساعت مشخص نشده اما برای شارژ کردن آن باید از پد آهنربایی مخصوص استفاده کرد.

ساعت هوشمند ZTE Watch Live از تاریخ ۳ دسامبر (۱۳ آذر) با قیمت ۳۵ دلار در چین به بازار عرضه خواهد شد. سازنده فعلاً برنامه‌ای برای عرضه این محصول در کشورهای دیگر ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی