ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ZTE از گوشی میان‌رده بلید ۲۰ پرو 5G رونمایی کرد

میان‌رده جدید ZTE به روال دیگر اعضای خانواده «بلید» ضخامت ناچیزی داشته و از سخت‌افزاری مطلوب بهره می‌برد. کمپانی چینی ZTE دقایقی قبل از گوشی «بلید ۲۰ پرو 5G» به عنوان جدیدترین میان‌رده خود رونمایی کرد که ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۴

میان‌رده جدید ZTE به روال دیگر اعضای خانواده «بلید» ضخامت ناچیزی داشته و از سخت‌افزاری مطلوب بهره می‌برد.

کمپانی چینی ZTE دقایقی قبل از گوشی «بلید ۲۰ پرو 5G» به عنوان جدیدترین میان‌رده خود رونمایی کرد که از طراحی چشم نوازی بهره می‌برد. بلید ۲۰ پرو 5G میزبان نمایشگری ۶.۷۴ اینچی از نوع AMOLED است که از رزولوشن +FHD بهره می‌برد. در بخش فوقانی این نمایشگر بریدگی قطره به چشم می خورد که دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در سمت دیگر این موبایل دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته که روی کاغذ برای یک میان‌رده مطلوب به نظر می‌رسد. نقش اصلی را در این دوربین، سنسور ۶۴ مگاپیکسلی 1/1.72 اینچی با گشودگی دیافراگم f/1.9 بر عهده دارد و در کنار آن نیز دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با اپرچر f/2.2 و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق قرار گرفته‌اند.

ZTE از نظر سخت‌افزاری هم برای بلید ۲۰ پرو 5G کم نگذاشته و آنرا به چیپست اسنپدراگون 765G، رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. تامین نیروی این سخت افزار نیز بر عهده باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی قرار دارد که به لطف سازگاری با فناوری +Quick Charge 4 به سرعت پر خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این موبایل می‌توان به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از کارت microSD و رابط کاربری MiFavor 10 بر پایه اندروید ۱۰ اشاره کرد. هر دو سمت بدنه  این موبایل از شیشه پوشیده شده و در عین حال به روال دیگر مدل‌های ZTE بلید ضخامت اندکی دارد که از ۷.۹ میلیمتر فراتر نمی‌رود. وزن گوشی هم ۱۶۸ گرم عنوان شده که چندان زیاد نیست. کمپانی چینی هنوز اطلاعاتی را در مورد تاریخ عرضه و قیمت ارائه نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Moslem
    Moslem | ۱۱ آذر ۱۳۹۹

    مشخصاتش که خیلی خوبه،
    ولی تستاش حسابه

مطالب پیشنهادی