ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر ویدیویی جدید گلکسی S21 پلاس را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشد

رندرهای جدیدی از گلکسیS21 پلاس این پرچمدار را در رنگ نقره‌ای و با بهره‌مندی از دوربین سه گانه در پنل پشتی به تصویر می‌کشند. رندرها با همکاری افشاگری از توییتر با حساب کاربری Xleaks7@ و ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

رندرهای جدیدی از گلکسیS21 پلاس این پرچمدار را در رنگ نقره‌ای و با بهره‌مندی از دوربین سه گانه در پنل پشتی به تصویر می‌کشند.

رندرها با همکاری افشاگری از توییتر با حساب کاربری Xleaks7@ و وب‌سایت ایتالیایی«Pigtou» تهیه و به اشتراک گذاشته شده‌اند. باتوجه به رندرهای جدید، دوربین اصلی دستگاه همچون مدل فعلی در گوشه سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است.

طراحی ماژول دوربین به گونه‌ای است که فضایی برای فلش LED در آن قسمت درنظر گرفته نشده است. براساس گزارش‌های قبلی، به نظر می‌رسد دوربین سه گانه پنل پشتی شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دو دوربین 12 مگاپیکسلی باشد.

در سمت راست دستگاه، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور تعبیه شده‌اند. ظاهرا گلکسی S21‌ پلاس با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود گلکسی S21 پلاس با نمایشگر 6.8 اینچی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز، روزنه دوربین سلفی روی نمایشگر، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و بهره‌مندی از چیپست اگزینوس 2100 یا اسنپدراگون 888 در دسترس کاربران قرار گیرد.

باوجودی که رندرهای جدید اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند جدید سامسونگ ارائه نمی‌‌دهد؛ اما گفته می‌شود گلکسی S21 پلاس احتمالا در ابعادی 161.55 در 75.6 در 7.86 میلی‌متر رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S21 را دی‌ماه امسال رونمایی کند. گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد نسخه پایه گوشی هوشمند گلکسی S21‌ نیز با قیمتی بین 850 تا 899 دلار به بازار عرضه کند که بسیار کمتر از قیمت پایه 999 دلاری گلکسی S20 است.

نسخه پلاس گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21‌نیز با قیمتی بین 1050 تا 1099 دلار به فروش خواهد رسید که حدود 119 دلار پایین‌تر از قیمت نسخه پلاس گلکسی S20 است.

نسخه الترا سری جدید گلکسی S سامسونگ نیز ممکن است تا 1399 دلار قیمت گذاری شود. این در حالی است که نسخه الترا گلکسی S20 با قیمتی بین 1250 تا 1299 دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۱۲ آذر ۱۳۹۹

    ۲۰ سال عاشق سامسونگ بودم ، الانم خودم میگم سامسونگ دیگه هیچ حرفی برای گفتن نداره و فقط با وقاهت داره قیمتا رو میبره بالا

مطالب پیشنهادی