ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویترز: سری گلکسی نوت سامسونگ احتمالا دیگر تولید نخواهد شد

مدت‌هاست خبرهای مختلفی در مورد توقف تولید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت مطرح می‌شود. آخرین اطلاعات از منابع آگاه خبر از توقف تولید سری گلکسی نوت در سال 2021 می‌دهد. چند روز قبل، گزارش اخیر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

مدت‌هاست خبرهای مختلفی در مورد توقف تولید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت مطرح می‌شود. آخرین اطلاعات از منابع آگاه خبر از توقف تولید سری گلکسی نوت در سال 2021 می‌دهد.

چند روز قبل، گزارش اخیر «ET News» از تصمیم سامسونگ به معرفی تنها یک مدل گوشی‌ سری گلکسی نوت در سال 2021 و توقف کامل تولید آن در 2022 خبر داد. اکنون خبرگزاری «رویترز» به نقل از منابع آگاه از احتمال بالای توقف تولید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت خبر داده است.

این منبع آگاه ادعا می‌کند کره‌ای‌ها به دلیل کاهش شدید تقاضا برای خرید گوشی‌های هوشمند گران قیمت در اثر همه گیری کرونا، مجبور شده‌اند چنین استراتژی را در پیش بگیرند.

پرچمدارهای گلکسی نوت با نمایشگر بزرگ و قلم استایلوس یکی از گوشی‌های کارآمد اما گران‌بهای بازار هستند که طرفداران خاص خودش را دارد. با این حال در سال‌های اخیر تفاوت بین سری گلکسی ‌S و نوت تقریبا با قلم محدود شده است.

یکی از منابع آگاه اعلام کرد که سامسونگ مدل قوی‌تر سری گلکسی S را با قلم استایلوس به بازار عرضه خواهد کرد. به علاوه نسل آینده گوشی تاشوی کره‌ای‌ها نیز از قلم استایلوس پشتیبانی می‌‌کند، هرچند ظاهرا قلم هوشمند به همراه گوشی عرضه نمی‌شود و کاربران باید آن را جداگانه خریداری کنند.

منبع آگاه دوم مدعی است سامسونگ روی توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو متمرکز شده است و به صورت طبیعی گوشی‌‌های سری گلکسی نوت به حاشیه می‌روند و کم کم از سبد محصولات کره‌ای‌ها حذف می‌شوند. سامسونگ تاکنون در مورد این سناریوها اظهارنظر نکرده است.

براساس اعلام «تام کانگ» تحلیلگر «کانترپوینت»، انتظار می‌رود فروش سری نوت به یک پنجم فروش قبلی افت پیدا کند و به فروش حدود 8 میلیون دستگاه برسد. در حالی که فروش گوشی‌های سری S احتمالا با افت 5 میلیون دستگاه به کمتر از 30 میلیون دستگاه می‌رسد.

گلکسی نوت 20 با قیمت 999 دلاری در ایالات متحده به بازار عرضه شد. این در حالی است که گلکسی S20 گوشی هم‌رده آیفون 12 با قیمت پایه 799 دلار به بازار عرضه می‌شود.

باید ببینیم درنهایت سرانجام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت به کجا ختم خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی