ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی معرفی می 11 با اسنپدراگون ۸۸۸ را تایید کرد؛ اولین پرچمدار با چیپست جدید

همزمان با رونمایی چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام، «لی جون» مدیرعامل شیائومی رسما اعلام کرد که پرچمداران سری می 11 از چیپست جدید بهره خواهد برد. با این حساب احتمالا نخستین پرچمدار بازار که با ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

همزمان با رونمایی چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 کوالکام، «لی جون» مدیرعامل شیائومی رسما اعلام کرد که پرچمداران سری می 11 از چیپست جدید بهره خواهد برد. با این حساب احتمالا نخستین پرچمدار بازار که با تراشه جدید کوالکام قبل از سال نو میلادی معرفی می‌شود، شیائومی می 11 خواهد بود.

پرچمدارهای جدید این شرکت چینی احتمالا ماه آینده معرفی می‌شوند. با تایید مدیرعامل شیائومی، انتظار می‌رود حداقل گوشی‌های هوشمند می 11 و می 11 پرو شیائومی با تراشه قدرتمند جدید معرفی شوند. لی‌ جون در جریان رویداد کوالکام گفت:

«بسیار خوشحالم که نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پریمیوم  5G شیائومی به زودی با چیپست اسنپدراگون 888 معرفی می‌شوند. کاربران می‌توانند منتظر گوشی پیشرفته با ویژگی‌های قدرتمند باشند.»‌

علاوه بر شیائومی « Lu Weibing » مدیرعامل ردمی هم عرضه پرچمدار بعدی این شرکت با چیپست مذکور را تایید کرد. اطلاعات زیادی در مورد می 11 شیائومی منتشر نشده است؛ اما براساس خبرهای فاش‌شده انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در کنار چیپست اسنپدراگون 888 در نسخه‌های مختلف با رم 6، 8 و 12 گیگابایتی به بازار عرضه شود.

خبرهای غیر رسمی در مورد می 11 خبر از رونمایی دستگاهی با نمایشگر تخت و بهره‌مندی از دوربین سلفی در روزنه روی نمایشگر می‌دهد.  اواخر آبان ماه نیز گفته شده بود که احتمالا نمایشگر این گوشی هوشمند در چهار طرف خمیده خواهد بود.

می 11 با بهره‌مندی از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی همراه خواهد بود و با ارتقای عملکرد HDR و MEMC کیفیت نمایش تصاویر نیز بهتر خواهد شد. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین‌های 12 یا 48 مگاپیکسلی تله فوتو در دسترس کاربران قرار گیرد.

در حالی که شیائومی به طور رسمی تاریخ رونمایی از می 11 را تایید نکرده است؛ گزارش‌های مختلفی خبر از رویداد رونمایی گوشی‌های سری می 11 قبل از پایان سال 2020 یا اوایل ژانویه ۲۰۲۱ می‌دهد. در هر صورت به نظر می‌رسد پرچمدار جدید شیائومی فارغ از مدل، علاوه بر مجهز شدن به جدیدترین چیپست کوالکام، با سخت افزار جذاب و فوق العاده به زودی از راه می‌رسد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی