ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راهکار جدید مایکروسافت برای آپدیت منظم قابلیت‌های ویندوز از راه رسید

مایکروسافت آزمایش بروزرسانی‌های Feature کوچکتر ویندوز ۱۰ را در قالب آپدیت‌هایی به نام «Windows Feature Experience Pack» شروع کرد. این پکیج‌ها برای بهبود عملکرد قابلیت‌های خاصی که به صورت مستقل از سیستم عامل توسعه پیدا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

مایکروسافت آزمایش بروزرسانی‌های Feature کوچکتر ویندوز ۱۰ را در قالب آپدیت‌هایی به نام «Windows Feature Experience Pack» شروع کرد. این پکیج‌ها برای بهبود عملکرد قابلیت‌های خاصی که به صورت مستقل از سیستم عامل توسعه پیدا می‌کنند، استفاده خواهند شد.

مایکروسافت این هفته اولین پکیج را برای کاربران نسخه بتای ویندور ۱۰ منتشر کرده که شامل توانایی استفاده از ابزار اسنیپینگ پیش فرض این سیستم عامل برای پیست کردن مستقیم اسکرین‌شات‌ها درون فولدرها در فایل اکسپلورر می‌شود. در این پکیج همچنین شاهد معرفی حالت جداسازی کیبورد برای دستگاه‌های لمسی دو در یک هستیم.

طبق اعلام مایکروسافت نحوه ارائه این پکیج‌ها برای کاربران نسخه بتا تفاوتی با آپدیت‌های بیلد کنونی ندارد. با این وجود هنوز نمی‌دانیم این بروزرسانی‌ها چگونه در اختیار کاربران عادی و همچنین مشتریان سازمانی قرار می‌گیرند.

ظاهرا این پکیج به عنوان یک کانال جدید برای ارائه بروزرسانی برای بخش‌هایی که به صورت مستقیم توسط سیستم عامل کنترل نمی‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال با برنامه‌های جداگانه‌ای نیز مواجه نیستیم.

این تغییرات می‌توانند به معنای ارائه بروزرسانی‌های منظم و کوچک در ماه‌ها و سال‌های آینده باشد. مایکروسافت معمولا سالانه دو آپدیت بزرگ و اصلی برای سیستم عامل خود منتشر می‌کند که یکی از آن‌ها در ماه آوریل و دیگری در ماه اکتبر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

«براندون لبلانک» از مایکروسافت درباره این بروزرسانی‌های جدید اعلام کرده:

«امیدواریم با آغاز آزمایش این فرایند با کاربران ویندوز اینسایدر، در آینده دامنه و تعداد آن‌ها را گسترش دهیم. در نهایت آپدیت‌های Windows Feature Exprience Pack در فرایند خدمات کنونی ویندوز ۱۰ قرار می‌گیرد و از طریق بروزرسانی‌های ویندوز کاربران به آن‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.»

انتظار می‌رود تا ارائه این پکیج‌های بروزرسانی برای کاربران عادی و همچنین مشتریان سازمانی، تا چندین ماه شاهد آزمایش آن در میان کاربران نسخه بتای سیستم عامل مایکروسافت باشیم. در آینده با ارائه چندین پکیج، به اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها دست پیدا خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۱۲ آذر ۱۳۹۹

    این قابلیت خیلی خوبیه که میشه اسکرین شات رو مستقیم توی دایرکتوری سیو کرد! قبلا داستان بود ?

مطالب پیشنهادی