ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

تصاویر منتخب مردمی در مسابقه عکاسی حیات وحش 2020 مشخص شدند

مسابقه عکاسی حیات وحش هر سال برگزار می‌شود و عکاسانی از سراسر جهان در این مسابقه شرکت می‌کنند. هر سال 25 عکس به فینال می‌روند تا بهترین عکس براساس آرا مردمی از بین آنها انتخاب ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

مسابقه عکاسی حیات وحش هر سال برگزار می‌شود و عکاسانی از سراسر جهان در این مسابقه شرکت می‌کنند. هر سال 25 عکس به فینال می‌روند تا بهترین عکس براساس آرا مردمی از بین آنها انتخاب شود. به زودی تکلیف عکس برتر سال برمبنای آرا مردمی مشخص خواهد شد.

هیئت داوران در دور اول از میان انبوهی از عکس‌های فوق‌العاده زیبا، برترین‌ها را انتخاب کردند. موزه تاریخ طبیعی لندن مسئول برگزاری مسابقه عکاسی حیات وحش است و در آخرین اطلاعیه خود از عموم مردم درخواست کرده است تا بهترین عکس را براساس نظر و سلیقه شخصی خود از میان 25 عکسی که به دور نهایی رفته‌اند انتخاب کنند.

 

افرادی که علاقمند هستند در این نظرسنجی شرکت کنند می‌توانند تا تاریخ 14 بهمن‌ماه با مراجعه به وب‌سایت موزه تاریخ طبیعی لندن، از بین برترین عکس‌های مشخص شده، عکس مورد نظر را انتخاب کرده و به آن رای بدهند. برگزار کنندگان مسابقه از عموم علاقمندان به این مسابقه درخواست کرده حضور فعالی در نظرسنجی داشته باشند.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته عکاسان بسیاری در این مسابقه شرکت کردند. آمارهای منتشر شده از سوی برگزار کنندگان مسابقه عکاسی حیات وحش حاکی از آن است که امسال 50 هزار عکس از طرف عکاسان 25 کشور جهان برای شرکت در مسابقه ارسال شده است. از این تعداد عکس ارسال شده، 100 عکس برتر در دور اول انتخاب می‌شوند.

هر سال موزه تاریخ طبیعی 25 عکس را نیز برای انتخاب می‌کند و از مردم می‌خواهد به بهترین عکس از بین آنها رای بدهند. حال باید ببینیم در بخش آرا مردمی کدام عکس می‌تواند بیشتر جای خود را  در دل مردم باز کند.

 

درادامه می‌‌توانید برخی از بهترین عکس‌های انتخاب شده در این مسابقه را مشاهده کنید که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت موزه تاریخ طبیعی لندن به بهترین عکس انتخابی خود رای بدهند. هر شرکت کننده تنها می‌‌تواند به یک عکس رای بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی