ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پسر مایکل شوماخر به صندلی یک تیم فرمول یک در فصل 2021 رسید

میک شوماخر پیشتاز جدول قهرمانی رانندگان فرمول 2، برای فصل 2021 فرمول یک با تیم هاس وارد فرمول یک شد. پس از تصمیم تیم هاس مبنی بر پایان همکاری با دو راننده‌ی فعلی خود، کوین ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

میک شوماخر پیشتاز جدول قهرمانی رانندگان فرمول 2، برای فصل 2021 فرمول یک با تیم هاس وارد فرمول یک شد. پس از تصمیم تیم هاس مبنی بر پایان همکاری با دو راننده‌ی فعلی خود، کوین مگنوسن و رومن گروژان، روز سه شنبه قرارداد مازپین را اعلام کردند و امروز نیز به صورت رسمی پیوستن میک شوماخر به تیم هاس رسانه‌ای شد.

میک شوماخر پسر مایکل شوماخر و راننده آلمانی مسابقات فرمول دو بوده که در آکادمی فراری نیز عضویت دارد. وی کار خود را در کارتینگ از سال 2008 آغاز کرد و تا سال 2015 به فرمول 4 آلمان راه یافت. شوماخر پس از قهرمانی در فصل 2018 مسابقات قهرمانی فرمول سه اروپا، در سال 2019 به فرمول دو ترفیع یافت و در این فصل با کسب پیروزی در مسابقه مجارستان، توانست در رده دوازدهم جدول قهرمانی بایستد.

در بیانیه تیم هاس آمده است که پسر مایکل شوماخر بزرگ در روز ۱۱ دسامبر و در جریان تمرین اول فرمول یک ابوظبی پشت فرمان خودرو هاس خواهد بود، همچنین در سه شنبه بعد از آن در تست رانندگان در همین پیست شرکت خواهد کرد.

میک شوماخر

مدیر تیم هاس، گونتر اشتاینر اعلام کرد: «بسیار خوشحالم که توانستیم شوماخر را در ترکیب رانندگان فصل‌ آینده خود داشته باشیم. مشتاقانه منتظر استقبال از او هستیم. مدت زیادی است که مسابقات فرمول دو به عنوان زمینه اثبات استعداد و لیاقت رانندگی در فرمول یک شناخته شده است و امسال شاهد فصل رقابتی در فرمول دو بوده ایم.»

وی ادامه داد: «میک پس از قهرمانی در فرمول دو استعداد خود را به خوبی نشان داد. من کاملا معتقدم که میک بر اساس عملکرد خود اثبات کرده است که لایق رانندگی در فرمول یک است. ما به عنوان یک تیم فرصتی را در اختیار داریم تا در راستای اهداف بلند مدت خود راننده جوانی همچون او را در اختیار بگیریم.»

تیم هاس در حال برنامه‌ریزی بلند مدتی است تا بتواند اهداف خود را در فرمول یک به دست بیاورد.

میک شوماخر نیز اظهار کرد: «رانندگی در مسابقات فرمول یک ۲۰۲۱ برای من بسیار لذت بخش است در حال حاضر از بیان احساسات خود عاجزم. از تیم هاس، فراری و آکادمی رانندگی فراری به خاطر اعتمادشان به من تشکر می‌کنم. من به خوبی می‌دانم که تمام این موفقیت‌ها را مدیون پدر و مادرم هستم. اعتقاد دارم که در فرمول یک به آرزوی خود خواهم رسید. تمام تلاش خود را خواهم کرد و مشتاقانه منتظر شروع این ماجراجویی به همراه تیم هاس هستم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی