ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بند اپل واچ Wristcam با دوربین دوگانه و باتری داخلی معرفی شد

شرکت «Ari Roisman» پس از چهار سال تلاش بالاخره توانست بند مخصوص اپل واچ با نام «Wristcam» را با بهره‌مندی از دو دوربین به تولید برساند. Wristcam از دو دوربین بهره می‌برد. دوربین 8 مگاپیکسلی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۷

شرکت «Ari Roisman» پس از چهار سال تلاش بالاخره توانست بند مخصوص اپل واچ با نام «Wristcam» را با بهره‌مندی از دو دوربین به تولید برساند.

Wristcam از دو دوربین بهره می‌برد. دوربین 8 مگاپیکسلی برای تصویربرداری ویدیویی با رزولوشن 1080 و عکاسی با رزولوشن 4K در کنار دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، بند مخصوص اپل واچ را به گجتی متفاوت در بازار تبدیل کرده‌اند.

Wristcam که قبلا CMRA نامیده می‌شد، تصاویر را روی نمایشگر ساعت هوشمند نشان داده و از یک باتری داخلی بهره می‌برد که امکان یک روز شارژدهی را به آن می‌دهد.

مشکلات طراحی CMRA باعث شد توسعه بند مخصوص اپل واچ در حدود چهار سال طول بکشد و درنهایت شرکت Ari Roisman بند جدید را رونمایی کرد.

کاربران با فشردن کلید روی بند می‌توانند با کمک بند جدید عکاسی و فیلمبرداری کنند. امکان همگام سازی تصاویر و ویدیوها با گوشی آیفون وجود دارد و از طریق کابل شارژر نیز می‌توان عکس‌ها و ویدیوها را از حافظه 8 گیگابایتی آن خارج کرد.

دوربین با ساعت از طریق بلوتوث با مصرف انرژی پایین یا (BLE) و با آیفون از طریق بلوتوث 4.2، 5.0 و Wi-Fi متصل می‌شود. Wristcam با وزنی در حدود 23 گرم، تقریبا نصف سبک‌ترین ساعت هوشمند اپل وزن دارد.

 

بند اپل واچ در رنگ‌‌های مشکی، خاکستری، خاکی، قرمز و گل‌بهی به بازار عرضه می‌شود. هر دو دوربین از فلش LED بهره می‌برند که به کیفیت تصویربرداری کمک می‌کند. بند اپل واچ با یک دکمه چند منظوره کنترل می‌شود.

براساس اعلام مدیر عامل شرکت Ari Roisman، بند مستقیما با آیفون سینک می‌شود اما اشتراک گذاری هر عکس به صورت مستقیم از ساعت حدود 20 ثانیه طول می‌کشد. در حال حاضر هنوز امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیوها به صورت مستقیم از ساعت هوشمند فعال نشده است ولی این قابلیت در بروزرسانی‌های بعدی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شرکت Ari Roisman در حدود 10 هزار بند اپل واچ دارای دوربین را پیش فروش کرده است و تا پایان تعطیلات سال نو میلادی این کاربران می‌توانند بند اپل واچ را دریافت کنند. برخی از این کاربران در حدود چهار سال قبل برای خرید این بند اقدام کرده‌اند؛ اما شرکت تولید کننده اعلام کرده خریداران در صورت تمایل می‌توانند هزینه پرداخت شده را پس بگیرند.

Wristcam در وب‌سایت شرکت با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسد. البته در حال حاضر تنها امکان پیش سفارش و رزرو خرید وجود دارد. انتظار می‌رود ماه مارس 2021 بند اپل واچ به دست کاربران برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۱۴ آذر ۱۳۹۹

    خاک بر سر طراحی ک بعد دوسال به این رسیده

  • Ali Ebadi
    Ali Ebadi | ۱۴ آذر ۱۳۹۹

    چقدر زشته اه اه

مطالب پیشنهادی