ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بورینگ کمپانی ایستگاه هایپرلوپ لاس وگاس را به نمایش کشید [تماشا کنید]

«بورینگ کمپانی» کلیپی کوتاه از ایستگاه هایپرلوپ لاس وگاس منتشر کرده که نشان می‌دهد این سیستم حمل و نقل زیرزمینی در آستانه برگزاری نمایشگاه CES آماده بهره برداری است. پروژه هایپرلوپ لاس وگاس در حال ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

«بورینگ کمپانی» کلیپی کوتاه از ایستگاه هایپرلوپ لاس وگاس منتشر کرده که نشان می‌دهد این سیستم حمل و نقل زیرزمینی در آستانه برگزاری نمایشگاه CES آماده بهره برداری است.

پروژه هایپرلوپ لاس وگاس در حال تکمیل شدن است و «بورینگ کمپانی»، شرکت حفاری تحت امر ایلان ماسک، کلیپی کوتاه از یکی از ایستگاه‌های این سیستم حمل و نقل زیرمینی منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

همانطور که در ویدیو مشخص است، ایستگاه هنوز تکمیل نشده و این نکته را از نبود خط کشی‌ها و تابلوها می‌توان فهمید. یکی از نکات جالب این ویدیو نورپردازی ایستگاه است که به نظر می‌رسد جنبه تبلیغاتی داشته باشد، ولی استفاده از آن در نمونه نهایی ایستگاه با توجه به جو توریستی شهر لاس وگاس هیچ بعید نیست.

نکته جالب اینکه ایلان ماسک اول مرداد ماه امسال تصویری سه بعدی از ایستگاه تکمیل شده هایپرلوپ لاس وگاس منتشر کرد و گفت «به زودی» از آن بهره برداری خواهد شد. کلیپی که بورینگ کمپانی منتشر کرده تا حد زیادی به این تصویر شباهت دارد.

بورینگ کمپانی اواخر اردیبهشت ماه امسال حفاری تونل‌های هایپرلوپ شهر لاس وگاس را به اتمام رساند. اواخر شهریور ماه نیز ماسک اعلام کرد یکی از دو تونل این پروژه تقریباً تکمیل شده است. بورینگ کمپانی و مقامات شهر لاس وگاس امیدوارند فاز اول این پروژه تا ژانویه سال ۲۰۲۱ و همزمان با برگزاری نمایشگاه CES به بهره‌برداری برسد. البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و آنلاین شدن تقریباً تمام نمایشگاه‌ها، باید دید این نمایشگاه بزرگ حوزه تکنولوژی به شکل فیزیکی برگزار می‌شود یا خیر.

هزینه احداث این سیستم حمل و نقل زیرزمینی در شهر لاس وگاس ۵۲.۵ میلیون دلار اعلام شده و یکی از اهداف بلندپروازانه ماسک برای متحول کردن سیستم حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی