ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این نمایشگر E Ink رنگی و انعطاف‌پذیر به لباس‌ها و گجت‌های پوشیدنی می‌آید

شرکت Plastic Logic در همکاری با E Ink از نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی و انعطاف‌پذیری رونمایی کرده که می‌توان از آن در گجت‌های پوشیدنی یا لباس استفاده کرد. این نمایشگر که Plastic Logic Legio Colour ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

شرکت Plastic Logic در همکاری با E Ink از نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی و انعطاف‌پذیری رونمایی کرده که می‌توان از آن در گجت‌های پوشیدنی یا لباس استفاده کرد.

این نمایشگر که Plastic Logic Legio Colour نام دارد، ۲.۱ اینچی با رزولوشن ۲۴۰x۱۴۶ پیکسل و تراکم ۱۳۲ پیکسل بر هر اینچ بوده و قادر به نمایش رنگ‌های قرمز، آبی، سبز، زرد، سفید و مشکی است. این نمایشگر به جای شیشه از پلاستیک استفاده می‌کند، به همین دلیل انعطاف پذیر بوده و یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌هایی که آن را از نمایشگرهای جوهر الکترونیک قبلی متمایز می‌کند، بهره مندی از فناوری رنگی ACeP است که تا پیش از این اغلب در نمایشگرهای تبلیغاتی صنعتی به کار می‌رفت.

نمایشگر Legio Colour مثل تقریباً تمام نمایشگرهای جوهر الکترونیک کم مصرف بوده و حین نمایش تصاویر ثابت هیچ برقی مصرف نمی‌کند و میزان مصرف برق آن حین تازه‌سازی تصویر بسیار ناچیز ذکر شده است. این محصول همچنین از زاویه دید فوق عریض پشتیبانی کرده و به بک لایت نیاز ندارد.

شرکت Plastic Logic می‌گوید این نمایشگر با راهکارهای لمسی شرکت‌های شخص ثالث سازگار است و از آن می‌توان در محصولاتی همچون لباس، جواهر و گجت‌های پوشیدنی استفاده کرد.

نمایشگرهای E Ink مصرف انرژی بسیار کمی داشته و در گذشته در محصولات مختلف از جمله موبایل به کار رفته اند. در نمایشگاه CES امسال شرکتی به نام Onyx از موبایل اندرویدی با نمایشگر جوهر الکترونیک رونمایی کرد. مرداد ماه امسال نیز شرکت E Ink اولین کتابخوان الکترونیکی تاشو خود را معرفی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی