ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ اعلام شد

هواوی رسما از برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ در تاریخ ۲۶ آذر ماه خبر داد. این کمپانی دستور کار این رویداد را هم منتشر کرده است. هواوی برای اولین بار در سپتامبر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

هواوی رسما از برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ در تاریخ ۲۶ آذر ماه خبر داد. این کمپانی دستور کار این رویداد را هم منتشر کرده است.

هواوی برای اولین بار در سپتامبر سال جاری میلادی از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ رونمایی کرد. این سیستم عامل برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود و تاریخ انتشار نسخه بتای آن برای این محصولات مشخص شده است. توسعه‌دهندگان تا پیش از پایان سال جاری میلادی به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

هواوی یک تحلیل عمیق درباره فریمورک برنامه توزیع شده این سیستم عامل ارائه خواهد کرد. هارمونی ۲.۰ شامل «DevEco Studio 2.0» خواهد بود که یک پلتفرم توسعه برنامه توزیع شده یک مرحله‌ای و شبیه‌ساز موبایل است.

در این رویداد همچنین متخصصان فنی و توسعه‌دهندگان سیستم عامل هواوی حضور خواهند داشت و شرکت‌کنندگان می‌توانند با آن‌ها تعامل چهره به چهره داشته باشند. این کمپانی در این رویداد برنامه خود برای ارائه نسخه بتای هارمونی ۲.۰ را منتشر خواهد کرد.

در این مراسم با ویژگی‌های کلیدی و ابزارهای توسعه بتای موبایل این سیستم عامل آشنا خواهیم شد. شرکای دنیای اپ هم نوآوری‌های خود را به اشتراک خواهند گذاشت.

سیستم عامل هارمونی

در اکتبر سال جاری میلادی مدیر بخش نرم افزار مصرفی هواوی، دکتر «ونگ چنگلو» اعلام کرد سازگاری سیستم عامل هارمونی ۲.۰ با سرعت مناسبی پیش می‌رود و بخش تحقیق و توسعه آماده انتشار آن است. چنگلو همچنین اعلام کرد که سیستم عامل جدید در دسامبر سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

در ماه نوامبر یکی دیگر از مقامات بخش نرم افزار هواوی اعلام کرد که نسخه بتای موبایل هارمونی در تاریخ ۲۶ آذر با زبان طراحی جدید از راه می‌رسد. طبق اعلام این مقام مسئول، سری میت ۴۰ اولین گوشی‌های این کمپانی با قابلیت ارتقا به هارمونی ۲.۰ خواهند بود.

طبق اطلاعات گذشته، محصولات هواوی و آنر با پردازنده‌های کرین ۹۰۰۰، کرین 990 5G، کرین ۹۹۰، کرین ۹۸۵، کرین ۹۸۰، کرین ۸۲۰، کرین ۸۱۰ و کرین ۷۱۰ می‌توانند به این سیستم عامل بروزرسانی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rezaphpreza
    Rezaphpreza | ۱۹ آذر ۱۳۹۹


    آقا توروخدا جواب بدید

    آیا برنامه های مثل شاد و روبیکا ک اندرویدی هستن رو بالا میاد؟؟؟
    یعنی برنامه های اندرویدی رو میشه رو هارمونی نصب کرد؟؟؟

    تو رو خدا جواب بدید ممنون میشم ❤️

مطالب پیشنهادی