ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویمو برای آزمایش اتومبیل‌های خودران شهر مصنوعی می‌سازد

«ویمو» به منظور آزمایش اتومبیل‌های خودران خود در یک محیط ایمن، در حال ساخت یک شهر مصنوعی در ایالت اوهایو است تا ماشین‌ها را در سناریوهای خطرناک رانندگی آزمایش کند. ویمو (Waymo) که از زیرمجموعه‌های ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

«ویمو» به منظور آزمایش اتومبیل‌های خودران خود در یک محیط ایمن، در حال ساخت یک شهر مصنوعی در ایالت اوهایو است تا ماشین‌ها را در سناریوهای خطرناک رانندگی آزمایش کند.

ویمو (Waymo) که از زیرمجموعه‌های گوگل به شمار می‌رود، در همکاری با مرکز تحقیقات حمل و نقل آمریکا (TRC) یک شهر مصنوعی در منطقه «ایست لیبرتی» در اوهایو می‌سازد تا انواع وسایل نقلیه خودران خود از جمله اتومبیل‌های سواری و کامیون‌ها را آزمایش کند.

ویمو اتومبیل‌های خودران را روی سطوح مختلف از جمله برفی و یخی آزمایش خواهد کرد. این شرکت همچنین می‌خواهد سناریوهای خطرناکی که احتمال پیش آمدن آنها در خیابان ها بالاست را شبیه سازی کند. برای مثال قرار است آزمایش جلوگیری از برخورد با جانوران در مسیرهای جاده‌ای و همچنین جلوگیری از تصادف با دوچرخه سواری که به شکل ناگهانی تعادلش را از دست می‌دهد، ارزیابی شود.

ویمو همچنین از افتتاح دومین مرکز تحقیق و توسعه خود در شهر «منلو پارک» ایالت کالیفرنیا خبر داده که برای کامیون‌های سنگین کلاس ۸ (۱۴ تن به بالا) فناوری خودران توسعه خواهد داد. ویمو می‌گوید راه اندازی مرکز تحقیقاتی جدید به این شرکت کمک می‌کند تا جدیدترین نسل فناوری‌های کاملاً خودران را به طیف متنوعی از خودروها بیاورد.

اتومبیل‌های خودران به مرور در حال راه یافتن به خیابان‌های آمریکا هستند. کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا (CPUC) اخیراً مجوز دریافت هزینه خدمات توسط تاکسی‌های خودران با راننده و بدون راننده را صادر کرد. ویمو همچنین جزو معدود شرکت‌هایی در آمریکا است که مجوز آزمایش اتومبیل‌های خودران را در از آژانس یاد شده دریافت کرده است. ویمو ماه قبل گزارش عملکرد اتومبیل های خودران خود را در یک بازه تقریباً یک ساله منتشر کرد که از عملکرد نسبتاً مطلوب و ایمن آنها خبر می‌داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی