ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی تولید موبایل‌های اقتصادی و میان‌رده را به شرکت‌های دیگر واگذار می‌کند

کسب و کار موبایل ال‌جی برای حضور قوی‌تر در بازار دچار تغییر و تحول اساسی شد. سازنده کره‌ای می‌خواهد تولید گوشی‌های اقتصادی و میان رده خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کند. بر اساس گزارش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰

کسب و کار موبایل ال‌جی برای حضور قوی‌تر در بازار دچار تغییر و تحول اساسی شد. سازنده کره‌ای می‌خواهد تولید گوشی‌های اقتصادی و میان رده خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کند.

بر اساس گزارش رویترز، ال جی واحد جدیدی به نام Original Design Manufacturer در کسب و کار موبایل خود راه اندازی کرده است. از این اصطلاح برای توضیح شرکت‌هایی استفاده می‌شود که تولید محصول را به شرکت‌های دیگر واگذار کرده و تنها برند خود را روی آن حک می‌کنند.

هدف ال جی از این تصمیم کاهش هزینه‌های توسعه محصول و حضور قوی‌تر در بازار موبایل‌های مقرون به صرفه گزارش شده که محبوبیت بالایی بین خریداران دارند. کسب و کار موبایل ال جی در سال‌های اخیر عملکرد نامطلوبی داشته و عمدتاً زیان‌ده بوده است. البته جدیدترین گزارش مالی این شرکت از بهبود عملکرد‌ بخش موبایل پس از مدت‌ها خبر می‌دهد.

ال جی با ساخت وینگ به جای سخت افزار پرچمدار روی طراحی خلاقانه تمرکز کرد.

ال جی سال ۲۰۲۰ برای حضور قوی‌تر در بازار سیاست‌های جدیدی را اتخاذ کرد و به جای عرضه موبایل با چیپست‌های پرچمدار و گرانقیت کوالکام، روی طراحی تمرکز کرد و گوشی‌هایی مثل «ولوت» و «وینگ» را ساخت. آنطور که در گزارش آمده، سازنده کره‌ای می‌خواهد همین روند را برای سال ۲۰۲۱ ادامه دهد و با تغییراتی که در کسب و کار موبایل خود داده قصد دارد دوباره روی تولید گوشی‌های پرچمدار تمرکز کند. اوایل آبان ماه گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد این سازنده کره‌ای قصد دارد اوایل سال ۲۰۲۱ از موبایل با نمایشگر رول شونده رونمایی کند.

در ادامه گزارش آمده که ال جی سال ۲۰۱۳ جزو سه تولیدکننده بزرگ موبایل در دنیا بود، ولی حالا حتی جایی بین هفت شرکت برتر نداشته و مغلوب شرکت‌های چینی مثل هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی