ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر زنده منتسب به گلکسی S21 و S21 الترا منتشر شد

یک کانال یوتیوبی با انتشار تصویری از پرچمدارهای سری گلکسی S21 مدعی شد از طریق منابع موثق به آنها دست پیدا کرده است. کانال یوتیوب «Sakitech» نخستین عکس واقعی گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 و گلکسی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۵

یک کانال یوتیوبی با انتشار تصویری از پرچمدارهای سری گلکسی S21 مدعی شد از طریق منابع موثق به آنها دست پیدا کرده است.

کانال یوتیوب «Sakitech» نخستین عکس واقعی گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 و گلکسی S21 الترا را به اشتراک گذاشت که طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین پرچمداران سری S سامسونگ را به خوبی نشان می‌دهد. این کانال بدون افشای منبع خود مدعی شد این تصاویر را از طریق کانالی موثق به دست آورده. هرچند نمی‌توان با قاطعیت صحت تصاویر را تایید کرد اما محتوای آنها با گمانه‌زنی‌ها و شایعات قبلی کاملا تطابق دارد.

همانطور که می‌بینید گلکسی S21 در پنل پشتی از دوربین سه گانه با چیدمان عمودی بهره می‌برد اما پیکربندی دوربین نسخه الترا تفاوتی اساسی با برادر خود کوچکتر خود دارد. این گوشی مجهز به چهار دوربین شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عریض، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 10 مگاپیکسلی تله فوتو است که امکان بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری، اپتیکال 3 برابری و زوم هیبریدی 10 برابری را فراهم می‌کند. لنز دیگری هم که زیر فلش قرار گرفته، نقش تله‌فوتو دوم را ایفا می‌کند.

وب‌سایت «LetsGoDigital» نیز با تکیه بر منابع آگاه رندرهایی از گوشی‌های هوشمند این سری تهیه کرده است که طراحی دستگاه در آنها را به خوبی دیده می‌شود؛ هرچند به نظر می‌رسد رنگ گوشی‌ها در تصاویر مذکور با آنچه بعدا رونمایی خواهد شد، متفاوت خواهد بود.

«مکس وینباخ» در توییتر ضمن به اشتراک گذاشتن تصاویر فاش شده، اعلام کرد که طراحی پرچمداران سری S‌ سامسونگ در رندرهای جدید با طراحی که قبلا در خبرهای فاش شده قبلی ارائه شده بود، شباهت زیادی دارد؛ اما رنگ‌های نمایش داده شده با رنگ‌های اصلی متفاوت خواهد بود.

انتظار می‌رود پرچمداران این سری در سه مدل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا به بازار عرضه شوند. هنوز مشخصات کامل گوشی‌های هوشمند جدید این سری به صورت رسمی تایید نشده است.

ارزان‌قیمت‌ترین گوشی این سری، گلکسی S21 خواهد بود که از نمایشگر 6.2 اینچی تخت +Full HD و پنل پشتی پلاستیکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند احتملا با چیپست اگزینوس 2100 یا اسنپدراگون 888، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 11، رابط کاربری  One UI 3.0، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 25 واتی و با شارژر 15 واتی به بازار عرضه خواهد شد.

احتمالا گلکسی S21 با بهره‌مندی از دوربین سه گانه شامل دوربین 12 مگاپیکسلی عریض، 12 ماپیکسلی فوق عریض در کنار 64 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی 3 برابری هیبریدی، زوم دیجیتالی 30 برابری و قابلیت تصویربرداری ویدیویی 8K رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی S21 در رنگ‌های خاکستری، سفید، بنفش و صورتی به بازار عرضه شود. احتمالا قیمت نسخه 5G با حافظه 128 گیگاباتی در حدود 900 یورو خواهد بود.

گلکسی S21 پلاس نیز احتمالا با نمایشگر 6.7 اینچی +Full HD با نرخ بروزرسانی 120 هرتز بعدی و پنل پشتی پلاستیکی رونمایی خواهد شد. در قلب تپنده این گوشی هوشمند چیپست قدرتمند اگزینوس 2100 یا اسنپدراگون 888 در کنار رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی قرار گرفته است گلکسی S21 پلاس با سیستم عامل اندروید 11، رابط کاربری One UI 3.0، باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 25 واتی به همراه شارژر 15 واتی به بازار عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند نیز از دوربین سه گانه شامل دوربین 12 مگاپیکسلی عریض، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 3 برابری و قابلیت تصویربرداری ویدیویی 8K رونمایی خواهد شد. احتمالا گلکسی S21 پلاس با قیمت حدود 1050 یورو و در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و بنفش به بازار عرضه می‌شود.

قدرتمندترین پرچمدار این سری گلکسی S21 الترا است که احتمالا با نمایشگر 6.8 اینچی +QHD با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و پنل پشتی پلاستیکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند احتمالا با چیپست اگزینوس 2100 یا اسنپدراگون 888، 12 گیگابایت رم و در دو نسخه با حافظه 128 یا 256 گیگاباتی با قابلیت افزایش ظرفیت حافظه از طریق اسلات microSD به بازار عرضه می‌شود.

این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری  UI 3.0 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 45 واتی بهره می‌برد و با شارژر 25 واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. سلفی گلکسی S21 الترا 40 مگاپیکسلی و مجهز به حسگر کاملا جدید ایزوسل 3D ToF برای فوکوس خودکار سریع و دقیق خواهد بود. گلکسی S21 الترا با پشیبانی از قلم  S-Pen سامسونگ احتمالا با قیمت 1350 یورو و در رنگ‌های مشکی، سفید  و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • danial
    danial | ۱۷ آذر ۱۳۹۹

    طراحی فقط بین ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ بعد از اون دیگه گوشی ها گوشی نشد

  • hasan imani
    hasan imani | ۱۷ آذر ۱۳۹۹

    تکرار و تکرار و بازهم تکرار در سامسونگ

مطالب پیشنهادی