ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سامانه پستی ارسالیتو رونمایی شد: خدمات ویژه پستی برای افراد دارای معلولیت

استارتاپ فعال در حوزه معلولین «توانیتو» با حمایت شرکت ملی پست خدمات ویژه پستی را پیاده‌سازی کرده است. در این قابلیت، خدمات پستی به صورت غیر حضوری در قالب پیشخوان مجازی ارسالیتو ارائه می‌شود. این ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸

استارتاپ فعال در حوزه معلولین «توانیتو» با حمایت شرکت ملی پست خدمات ویژه پستی را پیاده‌سازی کرده است. در این قابلیت، خدمات پستی به صورت غیر حضوری در قالب پیشخوان مجازی ارسالیتو ارائه می‌شود. این اقدام از آن جهت صورت گرفته تا امکانات کامل یک باجه پستی در اختیار افراد دارای معلولیت قرار گیرد.

«وحید رجبلو»، بنیان‌گذار توانیتو در گفتگو با دیجیاتو گفت در این روز ها که ماندن در خانه به همه توصیه می‌شود، افراد دارای معلولیت نیز باید در قرنطینه خانگی باقی بمانند تا از ویروس کرونا در امان بمانند. رجبلو با اشاره به افراد معلولی که کسب و کار خودشان را دارند، به چالش‌های پس از تولید و فروش آنها اشاره می‌کند و یکی از آنها را چالش بزرگ ارسال محصول می‌داند: «این افراد برای همین کار باید به دفاتر خدمات پستی مراجعه کنند که متاسفانه معابر شهری م،ا برای این افراد مناسب سازی نشده است. این سرویس به رفع دغدغه تعداد بسیار زیاد افراد دارای معلولیت کمک می‌کند تا در خانه بمانند و با آسودگی خاطر آنچه یک دفتر پستی ارائه می‌کند آنلاین دریافت کنند و پیگیری وضعیت مرسوله خود تا زمان رسیدن به دست مشتری را انجام دهند.»

به گفته رجبلو ارائه خدمات پستی به صورت غیر حضوری توسط توانیتو و با استفاده از پلتفرم «تاپین» فراهم شده است. او درباره این سرویس به دیجیاتو گفت: «این سرویس با همکاری شرکت ملی پست و پلتفرم حمل و نقل تاپین به بهره برداری رسید که توسط آن امکانات کامل یک دفتر پستی به علاوه جمع آوری مرسولات از در منزل برای افراد دارای معلولیت فراهم می‌شود.»

وی در این باره تاکید کرده که این سامانه به تمامی مناطق پستی کشور متصل است و در آن کلیه فرآیند های ثبت و صدور بارنامه به صورت آنلاین انجام می‌شود: «پس از ثبت، کلیه مرسولات توسط شرکت ملی پست از محل فرستنده در سراسر کشور جمع آوری و ارسال می‌شود.»

رجبلو باور دارد دریافت خدمات از این پیشخوان مجازی علاوه بر کاهش هزینه ها و حذف مراجعه به دفاتر پستی، وابستگی افراد دارای معلولیت به دیگران را کاهش می‌دهد: «با تسهیل فرآیند ارسال، افراد دارای معلولیت می‌توانند تمرکز خود را روی تولید و فروش محصول قرار دهند و از این راه به استقلال مالی دست پیدا کنند.»

در سرویس ارسالیتو تمامی افراد می‌توانند پیش از ارسال مرسوله، هزینه تقریبی ارسال بسته را تخمین بزنند و همچنین اگر مبدا و مقصد بسته در یک شهر باشد، می‌توانند از خدمات سرویس پیک اختصاصی استفاده نمایند. به گفته رجبلو، تیم توانیتو در تلاش است تا تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای مشتریان این سرویس با حمایت شرکت ملی پست و وزارت ارتباطات در نظر بگیرد.

تیم توانیتو اعلام کرده افراد دارای معلولیت برای عضویت رایگان در این سامانه میتوانند از تاریخ ۲۶ آذر که «روز حمل و نقل» است، به آدرس اینترنتی این خدمات  مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • expire expre
    expire expre | ۱۹ آذر ۱۳۹۹

    ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی