ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی و توسعه درب کشویی اتوماتیک با نمایشگر شفاف OLED

‌سال گذشته ال‌جی مجموعه‌ای از نمایشگرهای شفاف خود را معرفی کرد؛ اما این بار قرار است شاهد خودنمایی نمایشگر OLED شفاف ال‌جی به صورت یکپارچه در درب کشویی اتوماتیک باشیم. درب‌‌های کشویی اتوماتیک با نمایشگر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

‌سال گذشته ال‌جی مجموعه‌ای از نمایشگرهای شفاف خود را معرفی کرد؛ اما این بار قرار است شاهد خودنمایی نمایشگر OLED شفاف ال‌جی به صورت یکپارچه در درب کشویی اتوماتیک باشیم. درب‌‌های کشویی اتوماتیک با نمایشگر OLED شفاف ال‌جی برای نمایش تبلیغات، خوشامد گویی به مشتریان و سایر کاربردهای دیگر به بازار عرضه خواهند شد.

ال‌جی این درهای OLED را با همکاری شرکت « Assa Abloy»، توسعه داده و احتمالا در روزهای آینده از آن پرده‌برداری می‌کند اما مشخص نیست این محصول جدید چه زمان به بازار عرضه خواهد شد.

ال‌جی در اطلاعیه رویداد رونمایی محصول جدید خود از نمایشگر شفاف OLED ال‌جی با شماره مدل «55EW5G» خبر داد که از راهکار مدیریت محتوای یکپارچه مبتنی بر نرم افزار «SuperSign» بهره برده و در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای شرکت Assa Abloy تعبیه شده است.

 

درب کشویی با نمایشگر شفاف OLED کاربردهای مختلفی می‌تواند داشته باشد. اما بی‌شک یکی از اهدافی که چنین محصولاتی دنبال می‌کنند، جنبه تبلیغاتی دارد. شاید درهای کشویی اتوماتیک بتوانند مشتریان را تشویق کنند تا وارد فروشگاه‌ها شوند.

ال‌جی می‌گوید از این درها برای برقراری ارتباط با کارمندان نیز می‌توان استفاده کرد. هرچند به نظر می‌رسد این مورد کاربرد کمتری داشته باشد و احتمالا بارزترین کاربرد چنین درهایی رویکردهای جدیدی برای تبلیغات خواهد بود.

باتوجه به اینکه درهای اتوماتیک شفاف هستند مشتریان می‌توانند پشت در را هم ببینند و مجددا فرصت مضاعفی برای تبلیغات در اختیار کسب و کارها قرار می‌گیرد.

 

ال‌جی مدتی است روی توسعه نمایشگر شفاف فعالیت می‌کند. اوایل سال گذشته میلادی این شرکت برخی از نمایشگرهای شفاف خود را معرفی کرد. اکنون این پنل‌های شفاف قرار است در درهای کشویی خودکار مورد استفاده قرار گیرند.

شهریورماه امسال ال‌جی در بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد از نمایشگرهای شفاف در پنجره واگن‌های مترو شهرهای پکن و شنژن چین استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی