ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ‌های جدید EliteBook و ZBook Firefly اچ‌پی با پشتیبانی از 5G معرفی شدند

اچ‌پی به تازگی از چندین لپ‌تاپ جدید از خانواده الیت‌بوک و ZBook Firefly مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرده است. این کمپانی برای کارکنان دورکار لپ‌تاپ‌های سری الیت‌بوک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

اچ‌پی به تازگی از چندین لپ‌تاپ جدید از خانواده الیت‌بوک و ZBook Firefly مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرده است.

این کمپانی برای کارکنان دورکار لپ‌تاپ‌های سری الیت‌بوک 800 G8 را درنظر گرفته که از پردازنده‌های Core نسل یازدهم اینتل بهره می‌برند و موفق به کسب تاییدیه برنامه «Evo» اینتل شده‌اند. این محصولات با نمایشگرهای ۱۳.۳، ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و مدل الیت‌بوک 850 G8 با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 هم به فروش می‌رسد.

از مشخصات خانواده لپ‌تاپ‌های الیت‌بوک اچ‌پی می‌توان به پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل، حداکثر ۶۴ گیگابایت رم، ۲ ترابایت حافظه SSD و پشتیبانی از وای فای ۶ اشاره کرد.

اچ‌پی الیت‌بوک 850 G8

این کمپانی همچنین از لپ‌تاپ الیت‌بوک x360 830 G8 هم رونمایی کرده که دارای نمایشگر لمسی ۱۳.۳ اینچی و لولای ۳۶۰ درجه است. مدل حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم به فروش می‌رسد. لپ‌تاپ‌های سری الیت‌بوک از ماه آینده میلادی وارد بازار خواهند شد.

اگر به لپ‌تاپ قدرتمندتری نیاز دارید، می‌توانید به سراغ محصولات سری ZBook Firefly G8 بروید که با نمایشگرهای ۱۴ و ۱۵ اینچی به فروش می‌رسند. این مدل‌ها را می‌توان با کارت گرافیک حرفه‌ای T500‌ انویدیا و نمایشگر DreamColor نیز سفارش داد. این سری اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.

اچ‌پی ZBook Firefly G8

لپ‌تاپ‌های سری اچ‌پی ZBook Firefly G8 را می‌توان با نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰، پردازنده اینتل Core i5 یا Core i7، حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت رم سفارش داد، البته مدل ۱۵ اینچی از ۶۴ گیگابایت رم بهره می‌برد.

اچ‌پی امکان سفارش این لپ‌تاپ‌ها با گرافیک انویدیا و اینتل را برای کاربران فراهم کرده است. ضمنا این محصولات در کنار وای فای ۶، از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کنند.

قیمت جدیدترین لپ‌تاپ‌های اچ‌‌پی با نزدیک شدن به تاریخ عرضه آن‌ها به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی