ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکایت برخی کاربران از تخلیه سریع باتری آیفون پس از نصب iOS 14.2

تعدادی از کاربران آیفون از مشکل تخلیه سریع باتری پس از نصب بروزرسانی iOS 14.2 خبر داده‌اند. گزارشاتی در مورد مشکل تخلیه سریع باتری آیفون پس از نصب آپدیت iOS 14.2 در سایت اپل و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

تعدادی از کاربران آیفون از مشکل تخلیه سریع باتری پس از نصب بروزرسانی iOS 14.2 خبر داده‌اند.

گزارشاتی در مورد مشکل تخلیه سریع باتری آیفون پس از نصب آپدیت iOS 14.2 در سایت اپل و ردیت منتشر شده است. آنطور که کاربران گزارش کرده‌اند، پس از نصب بروزرسانی جدید باتری آیفون سریع‌تر خالی می‌شود و مدت زمان شارژ نیز بیشتر از معمول طول می‌کشد. برخی از کاربران می‌گویند مشکل حادتر است و باتری دیوایس آنها در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵۰ درصد کم شده و با استفاده عادی حدود ۵ درصد در تنها چند دقیقه از دست رفته است.

در ادامه گزارش آمده که این مشکل احتمالاً نرم افزاری است چرا که چندین کاربر مشکل گیر کردن باتری در درصدهای بالا و کاهش آن و همچنین افزایش ناگهانی درصد باتری پس از ریست کردن دیوایس را تجربه کرده‌اند. این مشکل عمدتاً در آیفون‌های قدیمی‌تر مثل آیفون XS، آیفون 7، آیفون 6s و نسل اول آیفون SE دیده شده است. برخی از کاربران آیپد پرو ۲۰۱۸ نیز پس از نصب iPadOS 14.2 با چنین مشکلی مواجه شده‌اند.

iOS 14.2 و iPadOS 14.2 تنها دو هفته پس از iOS 14.1 و iPadOS 14.1 با قابلیت‌ها و اموجی‌های جدید منتشر شدند. تاکنون گزارشی در مورد برطرف شدن مشکل تخلیه باتری در بروزرسانی iOS 14.2.1 منتشر نشده است. نسخه آزمایشی iOS 14.3 و iPadOS 14.3 مدتی قبل منتشر شد، بنابراین اپل احتمالاً مشکل را در این آپدیت برطرف کرده است. این نسخه همچنین پشتیبانی از فرمت ProRAW را به آیفون ۱۲ آورده و باگ‌های جزئی اپ‌های Home, Health و Weather را برطرف کرده است.

آنطور که در گزارش آمده، کاربرانی که آیفون قدیمی دارند و هنوز بروزرسانی iOS 14.2 را نصب نکرده‌اند، بهتر است کمی دست نگه دارند تا نسخه 14.3 منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • اسماعیل
    اسماعیل | ۱۸ آذر ۱۳۹۹

    گوشی من iPhone 5se هست . بعد از آپدیت به iOS 12.1 دیگه آپدیتش نکردم . بعضی مواقع باتریش خیلی سریع میرسه به ۱۰٪ . البته بعضی مواقع .

مطالب پیشنهادی