ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر رسمی سری گلکسی S21 منتشر شد [تماشا کنید]

تیزرهای رسمی خانواده گلکسی S21 منتشر شدند و شمایل هر سه عضو این خانواده از جمله طراحی جدید ماژول دوربین را با جزئیات بیشتر به نمایش کشیدند. سه تیزر کوتاه از سری گلکسی S21 منتشر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۱

تیزرهای رسمی خانواده گلکسی S21 منتشر شدند و شمایل هر سه عضو این خانواده از جمله طراحی جدید ماژول دوربین را با جزئیات بیشتر به نمایش کشیدند.

سه تیزر کوتاه از سری گلکسی S21 منتشر شده که طبق آنچه در گزارش نوشته شده رسمی هستند و توسط دپارتمان بازاریابی سامسونگ تولید شده‌اند.

با مشاهده کلیپ‌ها دیگر با اطمینان می‌توان گفت که گلکسی S21، S21 پلاس و S21 اولترا از ماژول دوربین تغییر شکل یافته برخوردار هستند. علاوه بر این مدل S21 و S21 پلاس دوربین سه‌گانه و نمایشگر تخت خواهند داشت و ظاهراً خبری از دوربین پریسکوپی در این دو مدل نیست. از سوی دیگر، گلکسی S21 اولترا نمایشگر خمیده داشته و به دوربین چهارگانه شامل دوربین پریسکوپی مجهز شده است. مدل‌های S21 و S21 پلاس پنل پشتی پلاستیکی خواهند داشت اما مدل اولترا پنل پشتی شیشه‌ای دارد.

نکته جالب توجه دیگر طراحی جدید ماژول دوربین سری گلکسی S21 است که با نقل مکان به لبه پنل پشتی چسبیده است. آنطور که در ادامه گزارش نوشته شده، گلکسی S21 و S21 پلاس از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، سنسور ۱۲ مگاپیسلی با لنز فوق عریض و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو برخوردارند. مدل اولترا حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، دوربین ۱۰ مگاپیسلی تله فوتو با بزرگنمایی ۳ برابری و دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی ۱۰ برابری خواهد داشت. مدل اولترا از فوکوس خودکار لیزری بهره مند است.

گلکسی S21 و S21 پلاس با رنگ بنفش فانتوم به نمایش کشیده شده‌اند. البته فقط بدنه بنفش است و ماژول دوربین و فریم به رنگ برنز یا گلد هستند که در گذشته شاهد چنین ترکیب رنگی از سازنده کره‌ای نبوده‌ایم. طبق شایعات گلکسی S21 اولترا فقط در رنگ‌های خاکستری و مشکی روانه بازار می‌شود.

سری گلکسی S21 احتمالاً در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) در رویداد آنلاین Galaxy Unpacked رونمایی خواهند شد و ۲۹ ژانویه (۶ بهمن) روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۱۹ آذر ۱۳۹۹

    آینده درخشانی برای سامسونگ نمیبینم
    از لحاظ طراحی ظاهری، کیفیت ساخت، تعمیر پزیری، و سخت افزاری حرفی برای گفتن نداره حداقل در برابر رقبایی مثل اوپو، شیائومی، وان پلاس، و حتی نوکیا
    بنظرم سامسونگ بزرگترین تولید کننده اسباب بازی در دنیاست

    • مهرداد دماوندی رادمنش
      مهرداد دماوندی رادمنش | ۲۱ آذر ۱۳۹۹

      غلط زیادی نخور

  • navid_eivazzadeh
    navid_eivazzadeh | ۱۹ آذر ۱۳۹۹

    هر ۳ کلیپ یکی بودن که (تو موبایل(

مطالب پیشنهادی