ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های تایکون برای موبایل؛ مدیر یک کسب و کار بودن چه حسی دارد؟

شاید اسم تایکون (Tycoon) خیلی برایتان آشنا نباشد چون معمولا به عنوان بازی‌های شبیه‌ساز معرفی می‌شوند اما تایکون نوع خاصی از بازی‌های شبیه‌ساز است و بیشتر حول و حوش مدیریت کسب و کار می‌گردد. در ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

شاید اسم تایکون (Tycoon) خیلی برایتان آشنا نباشد چون معمولا به عنوان بازی‌های شبیه‌ساز معرفی می‌شوند اما تایکون نوع خاصی از بازی‌های شبیه‌ساز است و بیشتر حول و حوش مدیریت کسب و کار می‌گردد. در بازی‌های تایکون تجارت خودتان را به راه می‌اندازید، نقش‌های مختلف را بر عهده می‌گیرید و زودتر از چیزی که در دنیای واقعی ممکن است به موفقیت می‌رسید.

بازی‌های تایکون درست مانند جدشان یعنی بازی‌های شبیه‌ساز، موضوعات مختلفی دارند؛ از مدیریت یک شیرینی‌فروشی گرفته تا کارخانه‌های اتومبیل‌سازی و به همین دلیل انتخاب بازی مناسب برای هر شخص بیشتر به سلیقه‌ و موضوع موردعلاقه‌اش برمی‌گردد. با تمام این حرف‌ها سعی کردیم لیستی از بهترین بازی‌های تایکون را تهیه کنیم تا انتخاب برایتان راحت‌تر شود.

Youtubers Life

Youtubers Life

اگر تا به حال خودتان را به جای یک یوتیوبر معروف تصور کرده‌اید، این بازی برای شما ساخته شده تا یک قدم فراتر از تصوراتتان بروید و یوتیوبر بودن را حداقل در چهارچوب صفحه نمایش موبایل تجربه کنید. بازی Youtubers Life گزینه‌های فراوانی از جمله گیم، ساخت ولاگ و محتواهای متنوع را ارئه می‌دهد تا با منتشر کردن آن مخاطب جذب کنید و درآمد داشته باشید البته در این بازی چندان هم با پیچیدگی‌ها و رقابت سرسخت این پلتفرم روبرو نیستید و فقط با کمی تلاش می‌توانید به موفقیت برسید.

Youtubers Life

Youtubers Life

سازنده: U-Play Online قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 508/48 مگابایت زبان:

Car Industry Tycoon

بازی Car Industry Tycoon

فرآیند ساختن اتومبیل چیزی نیست که عموم افراد از نزدیک دیده باشند و این همان فرصتی است که Car Industry Tycoon فراهم کرده تا کمی از این پروسه سر دربیاوریم البته طراحی بازی فانتزی است و نباید انتظار یک شبیه‌ساز کاملا دقیق را داشته باشید. در این بازی فقط ماشین نمی‌سازید چون همان‌طور که در اول مطلب هم گفتیم بازی‌های تایکون با بازی‌های شبیه‌ساز متفاوت هستند و باید تجارت فروختن اتومبیل‌ها، استخدام افراد و ارتقای کارخانه‌ را هم تجربه کنید که هر چه بازی جلوتر می‌رود این کار سخت‌تر می‌شود. بازی Car Industry Tycoon فعلا فقط در نسخه‌ی اندروید عرضه شده است و ممکن است برای iOS هم عرضه شود.

Car Industry Tycoon

Car Industry Tycoon

سازنده: Adrian Zarzycki‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 52 مگابایت زبان:

Space Colony: Idle

بازی Space Colony: Idle

بازی Space Colony: Idle ایده‌ی بسیار جالبی دارد و در آینده اتفاق می‌افتد؛ آینده‌ای که انسان‌ها به فضا رفته‌اند تا در آن‌جا حیات را ادامه بدهند و شما قرار است زیرساخت‌های لازم برای زندگی و پیشرفت انسان در فضا را بسازید. تقریبا هیچ پیش زمینه‌ای در این باره نداریم اما طبق روند بازی اول باید فضانوردهای ماهر تربیت کنید بعد به سراغ ساختن سیستم‌های لازم و ایجاد تکنولوژی‌های فضایی بروید که سیاره‌ی جدید را برای انسان به خانه‌ای مثل کره‌ی زمین تبدیل می‌کند.

Space Colony: Idle

Space Colony: Idle

سازنده: VELOXIA قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 192.5/121 مگابایت زبان:

Esports Life Tycoon

بازی‌های شبیه‌ساز Esports Life Tycoon

در سال‌های اخیر مسابقات Esports طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و کار به جایی رسیده است که حالا حتی درباره‌ی این مسابقات بازی هم ساخته شده است. در این بازی می‌توانید مدیر برنامه‌های یک تیم Esports باشید و مدیریت کارها را به دست بگیرید تا وقت که تیم در مسابقات برنده شود و جوایز نقدی دریافت کند. تیمی که در این مسابقات شرکت می‌کند به یک محل اسکان نیاز دارد و با مشکلات و چالش‌های به خصوص خودش روبرو است که باید از پس آن‌ها بربیاییدو کمک کنید که این تیم به پیروزی برسد.

Esports Life Tycoon

Esports Life Tycoon

سازنده: U-Play Online قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 306.9/189 مگابایت زبان:

Skyward city: Urban tycoonبازی‌های شبیه‌ساز Skyward city: Urban tycoon

یکی از آشناترین بازی‌های تایکون برای بازیکنان همین Skyward City است که نمونه‌های مشابه بسیاری هم دارد. بازی Skyward City یک تایکون شهرسازی است که بخش‌های مختلفی دارد؛ از جمله ساخت شهر و نواحی مختلف، کسب درآمد به عنوان شهردار و مدیریت نیازهای شهری. در این بازی شهر خودتان را می‌سازید، درآمد کسب می‌کنید و شهر را گسترش می‌دهید. تفاوتی ندارد که قبلا بازی‌های شهرسازی را تجربه کرده‌اید یا نه ،‌ Skyward City از آن دست بازی‌هاست که برای اکثر افراد و سلیقه‌ها رضایت‌بخش است.

Skyward City

Skyward City

سازنده: Vivid Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 251/53 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی