ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فهرست پرطرفدارترین جستجوهای گوگل در سال 2020 منتشر شد

با نزدیک شدن به پایان سال 2020، گوگل به سنت دیرین خود پرطرفدارترین جستجوهای کاربران را منتشر کرد. فهرست گوگل تصویر روشنی از وقایع سال جاری می‌دهد. در سال که روزهای پایانی آن را سپری ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

با نزدیک شدن به پایان سال 2020، گوگل به سنت دیرین خود پرطرفدارترین جستجوهای کاربران را منتشر کرد. فهرست گوگل تصویر روشنی از وقایع سال جاری می‌دهد.

در سال که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم، مردم سراسر جهان شرایط جدید و متفاوتی را به دلیل همه گیری کرونا تجربه کردند. این تغییر وضعیت در رکوردهای جستجوی گوگل نیز به خوبی خود را نشان می‌دهد.

گوگل فهرستی از موضوعات ترند جستجو در دسته‌بندی‌های مختلف منتشر کرده و جای تعجب نیست که نتایج انتخابات آمریکا و ویروس کرونا در این فهرست، بیشترین آمار جستجو را به خود اختصاص داده باشد.

در بخش اخبار، ویروس کرونا در رتبه نخست بیشترین جستجو و انتخابات آمریکا در رتبه دوم قرار گرفته است. جالب است بدانید در بخش اخبار، «ایران» در رده سوم پرجستجوترین موضوعات قرار گرفته است. بیروت و هانتاویروس به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم ترند گوگل در بخش اخبار قرار گرفتند.

در بخش هنرمندان، نام «تام هنکس» در ابتدای فهرست پرجستجوترین موضوعات مرتبط با بازیگران سال 2020 دیده می‌شود. «واکین فینیکس» بازیگر و تهیه کننده آمریکایی در رده دوم این فهرست بعد از تام هنکس قرار دارد. «آمیتاب باچان» در رده سوم و «ریکی جرویس» کمدین انگلیسی در جایگاه چهارم این فهرست قرار دارد.

در فهرست ورزشکاران، نام «رایان نیومن» بیش از بقیه ورزشکاران در سال 2020 از طریق موتور جستجوی گوگل سرچ شده است و بعد از وی نام «مایکل جردن» در رده دوم دیده می‌شود.

در بخش بازی‌ها، نام بازی «در میان ما» در رده اول فهرست ترند گوگل و بعد از آن نام بازی‌های «فال گایز» در رده دوم و بازی «Valorant» در رده سوم دیده می‌شود.

در بخش فیلم‌های سینمایی، رتبه اول از آن فیلم کره‌ای و برنده اسکار «انگل»‌ شد. رتبه دوم به فیلم «1917» تعلق گرفت و فیلم «پلنگ سیاه» محصول 2018 در رتبه سوم جای گرفت.

در کنار موضوعات ترند، کاربران در بخش «چگونه‌ها» به دنبال پاسخ سوالات مختلفی در سال 2020 بودند. یکی از پرتکرارترین سوالات «چگونه به آتش سوزی استرالیا کمک کنیم؟» و در ادامه موضوعاتی همچون کمک به سیاه پوستان، ویروس کرونا، کمک به یمن و ... دیده می‌شود.

فهرست کامل ترندهای جستجوی گوگل در سال 2020 را می توانید در این لینک ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ARRIIA
    ARRIIA | ۱۹ آذر ۱۳۹۹

    جالبه که واژه IRAN سومین کلمه پر جستجوی اخبار بوده. ولی اصلا مردم آمریکا و اروپا مگه میدونن ایران چیه؟

    • Moslem
      Moslem | ۱۹ آذر ۱۳۹۹

      نه فقط تو میدونی

      اگه نمیدونستن که به خاطر ترس از به دست گرفتن قدرت اول خاور میانه، ایرانو تحریم نمی کردن

      • peyman17
        peyman17 | ۱۹ آذر ۱۳۹۹

        چی مصرف میکنی اینقدر توهم میزنی

      • elias
        elias | ۲۰ آذر ۱۳۹۹

        خدا شفا بده

    • آریا
      آریا | ۱۹ آذر ۱۳۹۹

      چون نمیدونستن سرچ کردن دیگه . تا ببینند اصلا کجا هست

مطالب پیشنهادی