ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی احتمالی چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ و سری گلکسی S21 مشخص شد

سامسونگ دیروز تاریخ کنفرانس خود در CES 2021 را اعلام کرد و امروز هم خبرهایی در رابطه با زمان رونمایی این شرکت از چیپست قدرتمند اگزینوس ۲۱۰۰ و همچنین پرچمدارهای مجهز به آن منتشر شده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۳

سامسونگ دیروز تاریخ کنفرانس خود در CES 2021 را اعلام کرد و امروز هم خبرهایی در رابطه با زمان رونمایی این شرکت از چیپست قدرتمند اگزینوس ۲۱۰۰ و همچنین پرچمدارهای مجهز به آن منتشر شده است.

سایت Android Authority به نقل از بزرگترین فروشگاه «سامسونگ اکسپرینس» هند تاریخ معرفی پرچمدارهای سری گلکسی S21 را ۲۵ دی ماه اعلام کرده است. پس از انتشار این گزارش سایت SamMobile هم که خبرهای سامسونگ را پوشش می‌دهد، مدعی شد یکی از مسئولان محلی سامسونگ روی این تاریخ مهر تایید زده است.

پیش از این هم گزارش‌هایی مبنی بر رونمایی گلکسی S21 در ۲۵ دی ماه به گوش می‌رسید و ظاهرا باید همین تاریخ را به عنوان موعد معرفی نورسیده‌های سامسونگ در نظر بگیریم. آنطور که منابع هندی می‌گویند به فاصله کوتاهی از زمان معرفی عرضه پرچمدارهای جدید کلید خواهد خورد.

بر اساس این گزارش گلکسی S21 در هند با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه می‌شود که البته جای تعجبی هم ندارد. ظاهرا نسخه عادی این خانواده در رنگ‌های خاکستری، صورتی، بنفش و سفید نسخه پلاس در رنگ‌های نقره‌ای، صورتی، بنفش و مشکی و در نهایت مدل الترا در رنگهای مشکی و نقره‌ای عرضه خواهند شد.

قبلا شنیده بودیم که گلکسیS21 و S21 پلاس از دوربین سه گانه متشکل از ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی التراواید و ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو برخوردارند. نسخه الترا اما به مراتب قویتر است و به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی واید، ۱۲ مگاپیکسلی التراواید، ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو و پریسکوپی با بزرگنمایی ۱۰ برابری مجهز خواهد بود و در گزارش اخیر هم بر آن صحه گذاشته شده است.

جدای از این گزارش خبرهای دیگری نیز از احتمال معرفی چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ در سه‌شنبه ۲۵ آذر به گوش می‌رسد. این چیپست ۵ نانومتری احتمالا به خوشه‌بندی ۴+۳+۱ مجهز است که قوی‌ترین هسته آن Cortex-X1 با فرکانس نزدیک به ۳ گیگاهرتز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۲۰ آذر ۱۳۹۹

    گوشی دو میلیونی من پشتش شیشه س اونوقت این اگ بیاد حداقل 30 تومن پولشه، اونم بدنه پلاستیکی. شارژرم ک قراره حذف بشه. دوربینشم وردارین دیگ

  • danial
    danial | ۲۰ آذر ۱۳۹۹

    روز به روز بی کیفیت تر از قبل پرچمدار بدنه پلاستیکی??فکرشم خنده داره۳۰ میلیون بدی واسه پلاستیک

    • مهرداد دماوندی رادمنش
      مهرداد دماوندی رادمنش | ۲ دی ۱۳۹۹

      زهر مار ?

  • hasan imani
    hasan imani | ۲۰ آذر ۱۳۹۹

    به جای اینکه این همه رو cpu کار کنید یه کم کیفیت دوربین و باطریها رو بالاتر ببرید
    طراحی هاهم که هزار ماشالا کاملاتکراری شده

    • ali_mlk
      ali_mlk | ۲۲ آذر ۱۳۹۹

      دقیقا موافقم، پردازنده ها دیگه به اندازه کافی قوی شدن، حالا نوبت باطری هست که هیچ پیشرفتی نکردن طی چند سال گذشته، فقط به دلیل کوچیک شدن پردازنده و سایر قطعات، بزرگ تر شدن ولی پیشرفتی نکردن و با فشار زیاد هم زودتر شارژ میشن که باعث فرسودگی زودتر میشه، دوربین هم پیشرفت کرده ولی نه خیلی زیاد، ولی خبری که دیدم در مورد سنسور جدید 600 مگاپیکسلی سامسونگ کمی امیدوار کننده بود

مطالب پیشنهادی