ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از ساعت هوشمند می واچ لایت با شارژدهی 9 روزه رونمایی کرد

شیائومی از ساعت هوشمند جدید خود با نام «می واچ لایت» رونمایی کرد که از نمایشگر لمسی 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل بهره می‌برد. می واچ لایت شیائومی مجهز به سیستم تنظیم روشنایی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۱

شیائومی از ساعت هوشمند جدید خود با نام «می واچ لایت» رونمایی کرد که از نمایشگر لمسی 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل بهره می‌برد.

می واچ لایت شیائومی مجهز به سیستم تنظیم روشنایی خودکار بوده و از تراکم پیکسلی 323ppi برخوردار است. شیائومی برای ساعت هوشمند جدید بیش از 120 واچ فیس متنوع درنظر گرفته است تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود واچ فیس مورد نظری را انتخاب کنند که اطلاعات مورد نیاز آنها را نمایش دهد.

می واچ لایت از گام شمار اتوماتیک بهره برده و از 11 ورزش از جمله دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری داخل سالن، تردمیل، شنا درآب‌های آزاد، شنا در استخر، کریکت، پیاده روی، ترکینگ، تریل رانینگ و ورزش‌های فری استایل پشتیبانی می‌‌‌کند.

علاوه بر این، ساعت هوشمند می واچ لایت مجهز به سیستم پایش خواب، نظارت بر ضربان قلب و تنفس است که به کاربران در کاهش سطح استرس کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دریافت تماس، نوتیفیکیشن پیامک، نوتیفیکشن اپلیکیشن، کنترل موسیقی، آلارم، امکان جستجوی تلفن و گزارش وضعیت هوا اشاره کرد.

می واچ لایت دارای GPS است در حالیکه ردمی واچ فاقد این ویژگی است. علاوه بر GPS ، ساعت هوشمند مجهز به  GLONASS و فشارسنج است و از سیستم عامل Wear OS با رابط کاربری MIUI بهره می‌برد.

ساعت هوشمند جدید از باتری 230 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد که می‌تواند طول عمری حداکثر حدود 9 روز داشته باشد. باتری می واچ لایت در عرض دو ساعت از دشارژ کامل به صورت کامل شارژ می‌شود.

می واچ لایت شیائومی با سه قاب مختلف و بندهای متنوع در رنگ‌های صورتی، کرم، مشکی، سرمه ای و زیتونی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه این ساعت هوشمند منتشر نکرده است. باتوجه به اینکه ردمی واچ با قیمت 45 دلار عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشته باشیم که می واچ لایت با قیمت مشابه به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohamad Khani
    Mohamad Khani | ۲۰ آذر ۱۳۹۹

    حالا چون ساعت اپل مربع دلیل نمیشه که بگیم هر چیز مربعی از اپل کپی کرده مربع خیلی قبلتر از اپل واچ بوده هر مربعی اپل واچ نیست?

    • مهدی
      مهدی | ۲۰ آذر ۱۳۹۹

      گل گفتی داداش

مطالب پیشنهادی