ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام امکان مشاهده و خرید محصول از طریق ریلز را فراهم کرد

اینستاگرام با اضافه کردن ویژگی «مشاهده محصولات» (View Products) به ریلز، امکان مشاهده و خرید مستقیم را در دسترس کاربران قرار داد. با این حساب تمامی بخش‌های این شبکه اجتماعی اعم از فید، استوری، IGTV ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳

اینستاگرام با اضافه کردن ویژگی «مشاهده محصولات» (View Products) به ریلز، امکان مشاهده و خرید مستقیم را در دسترس کاربران قرار داد. با این حساب تمامی بخش‌های این شبکه اجتماعی اعم از فید، استوری، IGTV و لایو می‌تواند به محلی برای به نمایش گذاشتن کاتالوگ محصولات تبدیل شود.

بسیاری از استوری‌هایی که از طریق لیز اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود، عموما به معرفی محصولات و خدمات مربوط می‌شود. اینستاگرام اعلام کرده که گزینه جدیدی به نام View Products به ریلز اضافه کرده تا کاربران بتوانند با ضربه زدن روی آن محصول مورد نظر را مشاهده، خریداری یا به قسمت علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند.

همچنین امکان اضافه کردن برچسب نام برند نیز به قسمت ریلز اضافه شده است تا کاربران با مشاهده برچسب مربوطه متوجه شوند، محتوای ارائه شده از طریق ریلز اینستاگرام مربوط به کدام برند است.

باتوجه به اینکه ریلز اینستاگرام از طریق محتوای ویدئویی به معرفی و تبلیغ محصول می‌پردازد و این روزها تبلیغات ویدیویی با استقبال بیشتری روبرو است، اضافه شدن قابلیت‌های مشاهده و خرید به محتوای ویدیویی ریلز به کسب و کارها کمک می‌کند تا فروش بیشتری را از آن خود کنند.

اینستاگرام پس از چندین سال، تصمیم به تغییر اساسی در صفحه اصلی اپ خود گرفته و گزینه‌های جدیدی همچون تب‌‌های «Reels»، «Shop» و موارد دیگری را به صفحه اصلی اضافه کرده است.

کاربران با استفاده از قابلیت Reels می‌توانند ویدئوهای کوتاه 15 ثانیه‌ای تولید کنند و به آنها آهنگ‌های مورد نظر خود را اضافه کرد و به اشتراک بگذارند. تب Shop نیز با توجه به علایق کاربر پیشنهادهای ویژه‌ای را برای خرید محصول به وی نشان می‌دهد.

اکنون و در آخرین تغییرات اعلام شده از سوی اینستاگرام، قابلیت به نمایش گذاشتن و خرید کردن به یکی از قابلیت‌های محبوب این اپ تبدیل خواهد شد. به نظر می‌رسد با این تغییر جدید صفحات اینستاگرام به کاتالوگ فروش محصول تبدیل شوند.

با این حساب، امکان مشاهده کاتالوگ و خرید کردن به یکی از ویژگی‌های مهم اینستاگرام تبدیل می‌شود. کاربران از چنین ویژگی‌هایی به شدت استقبال می‌کنند و درآمد خوبی هم از این طریق برای اینستاگرام ایجاد خواهد شد. وقتی کاربران بتوانند به صورت مستقیم از طریق اپ خرید کنند، روند کار ساده‌تر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی