ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

cyberpunk 2077
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ از گیم آواردز ۲۰۲۰ تا Cyberpunk 2077 روی موبایل

هفت سنگ این هفته را با اخبار مراسم The Game Awards 2020 شروع می‌کنیم که دیشب برگزار شد. تمرکز مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ بر انتخاب بهترین بازی‌های کنسول و کامپیوتر‌های شخصی است اما این مراسم ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

هفت سنگ این هفته را با اخبار مراسم The Game Awards 2020 شروع می‌کنیم که دیشب برگزار شد. تمرکز مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ بر انتخاب بهترین بازی‌های کنسول و کامپیوتر‌های شخصی است اما این مراسم خبرهایی برای گیمرهای موبایلی هم داشت.

گیم اواردز ۲۰۲۰

در بخش انتخاب بهترین بازی موبایل سال رقابت بین Pokemon Cafe Mix ،Call of Duty Mobile ،Genshin Impact ،Among Us و Legends of Runeterra بود که با تقریب خوبی می‌توانیم بگوییم هر حدسی را ممکن می‌کرد اما در نهایت بازی Among Us برنده‌ی جایزه‌ی این بخش شد.

گیم اواردز ۲۰۲۰

در گیم اواردز دیشب خبر جالب دیگری هم درباره‌ی بازی‌های موبایلی شنیدیم؛‌ کاملا ناگهانی و غیرمنتظره اعلام شد که Just Cause Mobile در راه است. با توجه به تریلر منتشر شده باید انتظار یک بازی اکشن و تیراندازی را داشته باشیم که بخش مولتی پلیر ۳۰ نفره دارد و به ما اجازه می‌دهد در گروه‌های چهارنفره به جنگ دشمنان برویم.

وقتی سرویس گوکل استادیا در آبان ماه سال قبل در دسترس قرار گرفت  کسی چندان هم آن را جدی نمی‌گرفت اما این سرویس توانست جای خود را پیدا کند و حالا هم اعلام کرده که کاربران می‌توانند بازی Cyberpunk 2077 را در این سرویس استریم ابری تجربه کنند که به شما اجازه می‌دهد بدون داشتن سخت‌افزار قوی و فقط به واسطه‌ی اینترنت پرسرعت بازی‌ها را اجرا کنید. داستان بازی سایبرپانک در زمان آینده و در جامعه‌ای اتفاق می‌افتد که تکنولوژی حتی در حیات انسان هم حرف اول را می‌زند و شما قرار است قطعه‌ای الکترونیکی را به دست بیاورید که انسان را جاودانه می‌کند.

League of legends

هفته‌ی پیش درباره‌ی خبر انتشار بتای بازی League of Legends: Wild Rift صحبت کردیم و یادآوری می‌کنم که برنامه‌ی بتا از دیروز آغاز شده و با توجه به پوشش گسترده‌ی این برنامه‌ی بتا احتمالا تا انتشار بازی هم چیز زیادی نمانده و می‌توانیم امیدوار باشیم که به زودی بازی رسمی عرضه بشود. اگر هنوز عضو برنامه‌ی بتا نیستید به گوگل‌پلی یا اپ‌استور سر بزنید.

پابجی موبایل هم که به صورت مرتب آپدیت و ایونت‌های جدید ارائه می‌کند، به مناسبت فرا رسیدن زمستان و جشن کریسمس حالت Frost Festival را اضافه کرده است که تقشه‌ی Erangel با چهره‌ای یخ زده و برفی در آن ظاهر می‌شود و جوایزی هم برای سال جدید در نظر گرفته است. در حالت Frost Festival سه قلعه‌ی یخی به صورت تصادفی در نقشه‌ی  Erangel ظاهر می‌شوند که لوت بهتری نسبت به سایر مکان‌ها دارند و هم چنین آدم برفی و مرغ‌های برفی هم به عنوان آیتم‌های دفاعی به بازی اضافه شده‌اند.

بازی محبوب Arknights که مدت زمان زیادی هم از انتشارش نگذشته است، ایونت‌های جالبی برگزار می‌کند که Darknights Memoir جدیدترین آن‌ها است و شامل یک بخش داستانی جدید است که به گذشته‌ی کاراکتری به اسم W می‌پردازد که در طی آن با دو کاراکتر دیگر ملاقات می‌کند و به دنبال انجام ماموریتی از طرف سازمان Babel می‌رود.

Orwell's Animal Farm

Orwell's Animal Farm

  • بازی آنلاین و آفلاین است

رمان مزرعه‌ی حیوانات اثر جرج اورول، به واسطه‌ی داستان جالب و هوشمندانه‌اش آنقدر معروف است که نیازی به شرح و توضیح ندارد. طبق گفته‌ی سازندگان، بازی animal farm با اقتباس دقیقی از این رمان ساخته شده است و حتی زاویه دید بازی هم مشابه کتاب تنظیم شده است تا تجربه‌ی کاملی برای بازیکنان فراهم کند. شما به جای یکی از کاراکترهای داستان ایفای نقش می‌کنید که درگیر اتفاقات مزرعه است و می‌خواهد با همکاری بقیه تغییری ایجاد کند که مزرعه به جایی بهتر برای زندگی تبدیل شود.

Orwell's Animal Farm‏

Orwell's Animal Farm‏

سازنده: The Dairymen Ltd قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 251.5/ متفاوت برای هر دستگاه مگابایت زبان:

Bio Inc. RedemptionBio Inc. Redemption

  • بازی  آفلاین است

از وقتی شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری جهانی اتفاق افتاد،‌ بازار بازی‌هایی که درباره‌ی ویروس‌های مرگبار و چیزهایی از این دست بودند نه تنها کساد نشد بلکه رونق هم گرفت و حالا هم شاهد عرضه‌ی یک شبیه‌ساز پزشکی هستیم که دنباله‌ی سری بازی‌های Bio Inc است و طق آمار حدودا ۱۷ میلیون کاربر تا به حال بازی های این سری را تجربه کرده‌اند؛ البته گیم‌پلی خوب و رابط کاربری قوی بازی کاملا می‌تواند این آمار چشم‌گیر را توجیه کند. در این شبیه‌ساز شما نقش یک پزشک را ایفا می‌کنید که کنترل کامل وضعیت بیمار را بر عهده دارد اما به خودتان بستگی دارد که فرشته‌ی نجات باشید یا یک اهریمن شرور.

Bio Inc. Redemption

Bio Inc. Redemption

سازنده: DryGin Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 329.6/169 مگابایت زبان:

rush royaleRush Royale

  • بازی  آنلاین است

اگر اهل بازی‌های دفاع از قلعه یا همان «tower defence» هستید و طراحی فانتزی را دوست دارید،‌ rush royale گزینه‌ای است که این دو خواسته را در یک جا جمع کرده است و یک سیستم مانای کارتی هم در کنارش قرار داده است. بازی تنوع خوبی از مراحل ساده تا باس‌های نسبتا سخت را رعایت کرده اما نکته‌ی منفی این است که توضیح زیادی داخل بازی وجود ندارد و وقتی با پدیده‌های جدید روبرو می‌شوید خودتان باید ته و توی قضیه را در بیاورید که بعضی اوقات کمی پیچیده می‌شود.

Rush Royale

Rush Royale

سازنده: My.com BV قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 280.4/59 مگابایت زبان:

Puzzling Peaks EXEPuzzling Peaks EXE

  • بازی  آفلاین است

Puzzling Peaks آخرین بازی سری EXE است که با تمرکز بر حل پازل عرصه شده است. بازی از شما می‌خواهد یک توپ را به مقصدش برسانید که البته به همین سادگی هم نخواهد بود و باید برایش زمان صرف کنید تا بتوانید بیش از ۱۰۰ پازل آسان و سخت را حل کنید. گیم‌پلی بازی نیازی به توضیح زیاد ندارد اما با توجه به طراحی مراحل می‌توان گفت این بازی در یک کلمه «چالش‌برانگیز» است و اجازه نمی‌دهد به همین راحتی حوصله‌تان سر برود.

Puzzling Peaks EXE

Puzzling Peaks EXE

سازنده: AppSir, Inc قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 53.9/48 مگابایت زبان:

Doors: OriginsDoors: Origins

  • بازی  آفلاین است

Snapbreak که فقط چند تجربه در ساختن بازی‌های فرار از اتاق دارد حالا در بازی Doors: Origins قدمی به جلو برداشته و ما را به زمانی می‌برد که جهان رو به نابودی است، باران بند نمی‌آید، برف‌ها خاکستری اند و سیل و بلایای طبیعی فرصتی برای زنده ماندن نگذاشته‌اند اما درهای جادویی وجود دارند که می‌توانند ما را به جهان دیگری ببرند به شرطی که پازل‌ها را بر اساس قوانین فیزیک حل کنیم و رمز و رازشان را کشف کنیم.

Doors: Origins

Doors: Origins

سازنده: Snapbreak Games AB قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 227.1/168 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • دانیال
    دانیال | ۱ دی ۱۳۹۹

    ایران تحریم نه ارسال نمیشه ??

  • Tiger
    Tiger | ۲۱ آذر ۱۳۹۹

    آقای دیجیاتو، این نرم افزارتون رو نمیخواین درست کنید؟ دهنمونو سرویس کردید با این نرم افزارتون، به جای اینکه اینقدر قیافش را عوض کنید، سعی در رفع باگ های آن کنید، الان این چه وضعشه که روی دکمه نصب میزنم، ولی فقط یه کادر کوچیک باز میشه که نوشته: انتخاب کنید، دیگه هیچی نشون نمیده!!!!
    ینی اگر یه ذره هم به کاربراتون اهمیت بدین، این باگ ها را رفع می کنید، وگرنه زومجی هم هست که همین اخبار شما را میزاره، تازه باگ هم نداره ?

  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۲۱ آذر ۱۳۹۹

    bio inc رو تجربه کنید
    دیروز گوگل بهم ایمیل کرده که اگه سایبرپانک رو بخری بهت یه کروم کست و کنترلر میدیم. تو ایران ارسال میشه بنظرتون؟

مطالب پیشنهادی