ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل، اپو، ویوو و شیائومی سال آینده از گوشی‌های تاشو رونمایی خواهند کرد

۲۰۲۱ سالی رویایی برای گوشی‌های هوشمند تاشو خواهد بود و طی آن بیش از ده گوشی تاشو معرفی می‌شود که بخش عمده‌ای از آن در شش ماهه دوم سال و توسط شرکت‌های اوپو، ویو، شیائومی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

۲۰۲۱ سالی رویایی برای گوشی‌های هوشمند تاشو خواهد بود و طی آن بیش از ده گوشی تاشو معرفی می‌شود که بخش عمده‌ای از آن در شش ماهه دوم سال و توسط شرکت‌های اوپو، ویو، شیائومی و گوگل عرضه خواهد شد.

«راس یانگ» بنیانگذار موسسه تحقیقاتی «DisplaySearch» در توییتر خود مدعی شده از نیمه دوم 2021 به بعد شرکت‌های مختلف، گوشی‌های هوشمند تاشو متعددی به بازار عرضه می‌کنند. به گفته وی، سامسونگ با سه مدل گوشی تاشو، اپو، ویوو و شیائومی با 4 مدل و گوگل با یک مدل گوشی تاشو، شش ماهه دوم سال آینده میلادی را پربار خواهند کرد.

راس یانگ در توییت دیگری در همین رابطه اعلام کرد که احتمالا سامسونگ به جای رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی زد فولد لایت احتمالا گلکسی زد فلیپ لایت را با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه خواهد کرد.

راس یانگ در حالی در مورد گوشی تاشو سامسونگ اظهارنظر می‌کند که هفته گذشته در گزارش جدیدی گفته شده بود سامسونگ در سه ماهه سوم 2021 حداقل از دو گوشی تاشو رونمایی خواهد کرد. همچنین به این موضوع اشاره شده بود که کره‌ای‌ها در سه ماهه اول با یک گوشی تاشو مقرون به صرفه به نام گلکسی زد فولد لایت در بازار ظاهر خواهند شد.

با نگاهی به اسامی شرکت‌هایی که راس یانگ به نام آنها اشاره کرده است، می‌بینیم که نام برند‌های چینی به چشم می‌آید. ظاهرا شرکت‌های اوپو، ویوو وشیائومی قرار است تا پایان سال آینده میلادی چهار مدل گوشی تاشو به بازار عرضه کنند.

در حالیکه یانگ از اصطلاح «گوشی‌های تاشو» در توییت خود استفاده می‌کند؛ اما این سوال پیش می‌آید که آیا ممکن است در این فهرست شاهد رونمایی از گوشی‌های رول شدنی مانند طرح مفهومی گوشی رول‌شونده اوپو به نام «Oppo X 2021»  یا «اوپو ایکس 2021» باشیم؟

با وجود یکه در این گزارش اشاره‌ای به نام اپل نشده است، اوایل مهرماه گفته شد که اپل نیز در حال توسعه آیفون تاشو است که احتمالا طراحی آن ترکیبی از گلکسی زد فلیپ و سرفیس Duo را به نمایش خواهد گذاشت. هرچند در برخی گزارش‌های دیگر گفته شده بود که اپل تابستان سال 2022 از آیفون تاشو رونمایی می‌کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Kh.javad
    Kh.javad | ۲۱ آذر ۱۳۹۹

    ◙ گوشی تاشو به جای راحت کردن کار برای کاربر سخت میکنن ◙

    • Sadra.Z
      Sadra.Z | ۲۱ آذر ۱۳۹۹

      دقیقا! سوای همه هزینه‌های بی‌خودی صرف ساختن و قابل‌استفاده کردنش باید پرداخت، اصلا از نظر کاربردی توجیهی نداره!

  • Sadra.Z
    Sadra.Z | ۲۱ آذر ۱۳۹۹

    به عنوان یه ماشین‌باز، نظرم رو اینطوری شرح میدم... گوشیای هوشمند در حد ایران‌خودرو به‌وجود اومدن (فنی و ظاهر پایین) یکمی پیشرفت کردن و در حد هیوندای شدن (فنی متوسط، ظاهر بهتر) با سرمایه‌گذاری‌ها و استقبال بیشتر، شدن در حد پورشه (فنی عالی و ظاهر بدیع و خلاقانه) و بعد از اون، هی روی فنی‌شون کار شد تا روز به روز، بهتر بشن... اما بعد از یه مدت، شروع شد به تمرکز روی لوکس و لاکچری بودن و رسیدن به سطح بنتلی (فنی خوب، ظاهر خوب ولی دارای امکاناتی که الکی فقط میارن روی قیمت گوشی و بعضی چیزا رو حتی فدای اینکار میکنن)...

    • Sadra.Z
      Sadra.Z | ۲۱ آذر ۱۳۹۹

      همه این‌کارا، طیف مشتری خاص خودش رو پوشش میداد و همه‌چیز خوب پیش میرفت؛ تا اینکه رسیدن به حد رولزرویس (فنی و ظاهر، هر دو فدای لوکس و لاکچری بودن میشن و عملا کاربردی و مفید بودن، از اولویت‌های اول، میره به اولویت‌های میانی)

مطالب پیشنهادی