ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی واچ جی تی 2
تکنولوژی

ساعت هوشمند جدید هواوی با سیستم عامل هارمونی احتمالا اوایل ۲۰۲۱ می‌رسد

بر اساس گزارش یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی هواوی اوایل سال ۲۰۲۱ از ساعت هوشمند جدید خود مجهز به نسخه دوم سیستم عامل هارمونی رونمایی می‌کند. یکی از افشاگران دنیای فناوری در شبکه اجتماعی Weibo ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

بر اساس گزارش یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی هواوی اوایل سال ۲۰۲۱ از ساعت هوشمند جدید خود مجهز به نسخه دوم سیستم عامل هارمونی رونمایی می‌کند.

یکی از افشاگران دنیای فناوری در شبکه اجتماعی Weibo فاش کرده که هواوی به زودی از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی می‌کند. هواوی ابتدا قصد داشته این ساعت را در ماه‌های انتهایی سال ۲۰۲۰ روانه بازار کند، اما عرضه آن با کمی تأخیر به اوایل سال ۲۰۲۱ موکول شده است. آنطور که در گزارش آمده، این ساعت هوشمند نسخه جدید واچ GT 2 پرو نبوده و ساعتی کاملاً متفاوت خواهد بود.

هواوی اواخر شهریور ماه امسال رسماً از نسخه دوم سیستم عامل هارمونی (HarmonyOS 2.0) رونمایی کرد و حدوداً یک هفته قبل اعلام کرد که روز ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) کنفرانس توسعه دهنده نسخه بتای این سیستم عامل را برگزار می‌کند. نسخه دوم سیستم عامل هارمونی علاوه بر موبایل با دیوایس‌های اینترنت اشیا (IoT) و ساعت‌های هوشمند نیز سازگار است و آنطور که در گزارش اشاره شده برخی توسعه دهندگان چینی از حالا توسعه اپ برای آن را آغاز کرده‌اند.

با توجه به چند منظوره بودن سیستم عامل هارمونی و مشکلاتی که هواوی به خاطر تحریم‌های آمریکا با آنها روبرو شده، ساعت هوشمند جدید این شرکت احتمالاً با سیستم عامل هارمونی ابتدا در چین و سپس در کشورهای دیگر روانه بازار خواهد شد.

اوایل مهر ماه امسال مدیر توسعه نرم افزار گروه کسب‌وکار محصولات مصرفی هواوی اعلام کرد نسخه بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ دسامبر ۲۰۲۰ (آذر تا دی ۹۹) به طور انحصاری برای توسعه‌دهندگان منتشر خواهد شد و پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های مختلف فوریه ۲۰۲۱ (بهمن تا اسفند) به تعدادی از گوشی‌های این شرکت می‌آید. بنابراین ساعت هوشمند مورد بحث ممکن است همزمان با انتشار نسخه بتای هارمونی برای موبایل‌ها و یا به فاصله کوتاهی پس از آن به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی