ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر زنده و مشخصات فنی وان پلاس ۹ 5G افشا شد

سال آینده میلادی گوشی‌های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو رونمایی خواهند شد و احتمالا با گوشی وان پلاس 9E هم ملاقات خواهیم کرد. اگرچه تا به امروز رندرهای این محصولات منتشر شده، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سال آینده میلادی گوشی‌های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو رونمایی خواهند شد و احتمالا با گوشی وان پلاس 9E هم ملاقات خواهیم کرد. اگرچه تا به امروز رندرهای این محصولات منتشر شده، اما حالا شاهد افشای تصاویر زنده وان پلاس ۹ 5G به همراه مشخصات فنی آن هستیم.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری یک ماژول مستطیلی شکل برای میزبانی دوربین اصلی هستیم. انتظار می‌رود با یک نمونه اولیه در مراحل پایانی طراحی روبه‌رو باشیم چرا که طبق تصاویر می‌توان با آن کار کرد.

وان پلاس از دو دوربین بزرگ و یک دوربین کوچک روی پنل پشتی محصول آینده خود استفاده می‌کند که توسط یک فلاش LED همراهی می‌شوند. وان پلاس ۹ پرو به دوربین اصلی چهارگانه مجهز خواهد شد.

علاوه بر افشای تصاویر واقعی این دستگاه، چندین اسکرین‌شات از مشخصات فنی آن نیز منتشر شده که ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند. در این اسکرین‌شات‌ها با دوربین سلفی ۴ و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مواجه می‌شویم که به معنای استفاده از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خواهد بود.

پنل جلویی وان پلاس ۹ 5G طراحی مشابه با وان پلاس 8T دارد و از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی مسطح با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. به احتمال زیاد این نمایشگر کیفیت بالاتری نسبت به پنل مورد استفاده در وان پلاس 8T خواهد داشت. در اطراف صفحه نمایش محصول آینده وان پلاس حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد.

طبق گزارش منتشر شده، این دستگاه از فریم فلزی (احتمالا آلومینیوم) بهره می‌برد و دکمه‌ها و پورت‌ها در محل آشنایی قرار می‌گیرند. اسلایدر هشدار وان پلاس همچنان در این دستگاه استفاده خواهد شد. احتمالا وان پلاس ۹ 5G دارای استاندارد IP‌ برای مقاومت در برابر نفوذ آب نخواهد بود و تنها نسخه پرو با چنین ویژگی از راه می‌رسد.

در اسکرین‌شات با چیپست «Lahaina» روبه‌رو می‌شویم که اسم رمز چیپست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ است. با توجه به اینکه چند هفته پیش وان پلاس ۹ پرو با چیپ اسنپدراگون ۸۷۵ در بنچمارک حضور پیدا کرده بود، اطلاعات جدید برای کاربران خوشحال‌کننده است.

وان پلاس ۹ 5G به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و از اندروید ۱۱ بهره می‌برد. همانطور که بالاتر گفتیم با یک نمونه اولیه روبه‌رو هستیم و هرچقدر هم اطلاعات اخیر واقعی به نظر برسند، احتمال تغییر در آن‌ها وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۲۴ آذر ۱۳۹۹

    خیلی زشتە

    • مهرداد دماوندی رادمنش
      مهرداد دماوندی رادمنش | ۲۵ آذر ۱۳۹۹

      زر نزن شما ?

مطالب پیشنهادی