ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۳
تکنولوژی

مینگ-چی کو: تولید انبوه سری آیفون ۱۳ به موقع شروع می‌شود

به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن، اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را دیرتر از سال‌های گذشته معرفی و وارد بازار کرد. با این حال ظاهرا گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با چنین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن، اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را دیرتر از سال‌های گذشته معرفی و وارد بازار کرد. با این حال ظاهرا گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با چنین موضوعی مواجه نمی‌شوند و به موقع از راه می‌رسند.

تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ-چی کو» به تازگی پیش‌بینی کرده تولید انبوه گوشی‌های سری آیفون ۱۳ مجهز به چیپ جدید اپل A15 مطابق برنامه‌ریزی‌هاd قبلی این کمپانی صورت می‌گیرد. معمولا تولید انبوه آیفون‌ها اوایل تابستان آغاز می‌شود اما امسال اواخر تابستان تولید انبوه سری آیفون ۱۲ شروع شد. همین موضوع باعث شد دیرتر از سال‌های گذشته با گوشی‌های اپل ملاقات کنیم.

امسال برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ شاهد تغییر در زمان عرضه آیفون‌های اپل بودیم. آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در تاریخ ۲ آبان ماه وارد بازار شدند و مدل‌های مینی و پرو مکس هم از تاریخ ۲۳ آبان در اختیار خریداران قرار گرفتند.

آیفون ۱۳

آیفون‌های اپل فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند و یکی از مهم‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان هستند. در همین راستا افراد زیادی می‌خواهند به موقع با موبایل‌های جدید اپل ملاقات کنند و آن‌ها را سفارش دهند. بنابراین اگر پیش‌بینی مینگ-چی کو درست باشد، در سال ۲۰۲۱ آیفون ۱۳ به موقع وارد بازار می‌شود.

تحلیلگر محصولات اپل نگرانی‌ها درباره کاهش ظرفیت TSMC برای تولید چیپ‌ A14 Bionic در سه ماهه اولیه ۲۰۲۱ را رد کرده و همچنین از تقاضای بالا برای گوشی‌های جدید اپل به خصوص مدل‌های پرو خبر داده است. در حالی که تقاضای بالایی برای مدل‌های پرو وجود دارد، اپل با کمبود قطعات دوربین این گوشی‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. با توجه به این موضوع، مدت زمان موردنیاز برای ارسال این محصولات افزایش پیدا کرده است.

در حالی که به اعتقاد کو گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به موقع تولید می‌شوند و در اختیار خریداران قرار می‌گیرند، شاید مشکل دیگری سال آینده روی تولید این محصولات تاثیر بگذارد. احتمالا اپل از مشکلات امسال درس می‌گیرد و خود را برای سناریوهای بدتر آماده می‌کند تا گوشی‌های آینده خود را به موقع وارد بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی