ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

لوئیز کامیلری مدیرعامل فراری به خاطر ابتلا به کرونا از سمت خود استعفا داد

لوئیز کامیلری مدیرعامل شرکت فراری در اقدامی غیر منتظره از سمت خود استعفا داد. کامیلری چندی پیش به خاطر ابتلا به کووید-19 از ریاست هیئت مدیره شرکت فیلیپ موریس اینترنشنال (Philip Morris International) نیز کناره‌گیری ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

لوئیز کامیلری مدیرعامل شرکت فراری در اقدامی غیر منتظره از سمت خود استعفا داد. کامیلری چندی پیش به خاطر ابتلا به کووید-19 از ریاست هیئت مدیره شرکت فیلیپ موریس اینترنشنال (Philip Morris International) نیز کناره‌گیری کرده بود. شاید بدانید این شرکت در زمینه تنباکو فعالیت می‌کند و کامیلری از چهار دهه پیش در آن مشغول به کار بود.

مدیرعامل 65 ساله فراری اکنون در خانه خود بستری شده و مراحل درمان را به صورت قرنطینه خانگی دنبال می‌کند. هر چند بسیاری این امر را دلیل اصلی استعفای کامیلری می‌دانند، اما فراری در بیانیه منتشر شده، دلایل شخصی نامعلوم را علت استعفای مدیرعامل و عضو هیئت مدیره خود عنوان کرده است.

آنطور که وال استریت ژورنال گزارش کرده، رئیس هیئت مدیره فراری یعنی جان الکان (John Elkann) به طور موقت و قبل از انتخاب مدیرعامل دائمی، به این سمت منصوب خواهد شد.

کامیلری پس از مرگ سرجیو مارکیونه فقید و از جولای 2018 صندلی مدیرعاملی فراری را در اختیار داشت. وی با انتشار اطلاعیه‌ای به تمجید از فراری پرداخته و گفته:

«فراری بخشی از زندگی من بوده و خدمت‌رسانی به عنوان مدیرعامل آن، یک افتخار بزرگ برای من محسوب می‌شود. احترام من به مردان و زنان خارق‌العاده مارانلو و همچنین عطش و تعهد آنها به هر کاری که انجام می‌دهند، هیچ حد و مرزی ندارد. من نسبت به دستاوردهای متعدد کمپانی از سال 2018 افتخار می‌کنم و می‌دانم که بهترین سال‌های فراری هنوز در پیش است.»

جان الکان مدیرعامل موقت فراری هم نسبت به کامیلری ادای احترام کرده و گفته:

«دوست دارم به خاطر تعهد سخاوتمندانه‌ای که لوئیز از سال 2018 در نقش مدیرعامل و از سال 2015 در نقش عضو هیئت مدیره داشته، صمیمانه‌ترین قدردانی‌های خود را تقدیم او کنم. علاقه او به فراری بی پایان بوده و با سکانداری وی، فراری جایگاه‌اش را به عنوان یکی از بهترین کمپانی‌های دنیا بیش از پیش تثبیت کرده است. ما برای او و خانواده‌اش یک دوره بازنشستگی شاد و طولانی آرزومندیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی