ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رونمایی هواوی نوا 8 و هواوی نوا 8 پرو مشخص شد

هواوی با انتشار پوستری رسمی از برگزاری یک رویداد در چهارشنبه سوم دی‌ماه (23 دسامبر) خبر داد. در این پوستر یک گوشی هم به چشم می خورد و احتمالا در این رویداد شاهد معرفی دو ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

هواوی با انتشار پوستری رسمی از برگزاری یک رویداد در چهارشنبه سوم دی‌ماه (23 دسامبر) خبر داد. در این پوستر یک گوشی هم به چشم می خورد و احتمالا در این رویداد شاهد معرفی دو گوشی نوا 8 و هواوی نوا 8 پرو خواهیم بود.

ماه گذشته هواوی از گوشی هوشمند نوا 8 SE رونمایی کرد و اکنون در حال آماده سازی گوشی‌های هوشمند دیگری است. باتوجه طرح روی پوستر رسمی هواوی، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند جدید با ماژول دوربین بیضی شکل به بازار عرضه شوند.

همان‌طور که در تصویر پوستر مشاهده می‌‌کنید، غول فناوری چینی طرح‌ واره پنل پشتی نوا 8 را به نمایش گذاشته شده است. ماه گذشته نیز در خبرهای غیررسمی و فاش شده گفته شده بود که گوشی‌های سری نوا 8 از ماژول دوربین بیضی شکل با بهره‌مندی از چهار یا پنج دوربین رونمایی خواهند شد.

هنوز طراحی پنل جلویی نوا 8 و نوا 8 پرو به صورت رسمی تایید نشده است؛ اما حدس و گمان‌هایی در مورد آن مطرح شده بود. براساس گمانه زنی‌های موجود به نظر می‌رسد نوا 8 از نمایشگر تخت با روزنه دوربین دوگانه سلفی و نسخه پرو نیز با دوربین دوگانه سلفی و لبه‌های دارای انحنا به بازار عرضه شوند. پیشتر گفته شده بود که احتمالا هر دو عضو این خانواده از نمایشگر با نرخ بروزرسانی بالا پشتیبانی خواهند کرد.

در حالت ایده آل، انتظار می‌رفت که نوا 8 پرو احتمالا با چیپست‌های پرچمدار های‌سیلیکون مانند کرین 9000 یا کرین 9000E رونمایی شود؛ اما به دلیل تحریم‌ها آمریکا، غول فناوری چینی امکان استفاده از چیپست‌های کرین را ندارد. از این رو هنوز مشخص نیست درنهایت نوا 8 و نوا 8 پرو با چیپست کرین یا دایمنسینی به بازار عرضه خواهند شد.

برخی معتقدند که هواوی نوا 8 با چیپست دایمنسینی 820، نمایشگر با نرخ بروزرسانی 90 هرتز و قیمتی درحدود 485 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و نسخه قدرتمندتر نوا 8 پرو نیز با چیپست دایمنسیتی 1000پلاس مدیاتک، نمایشگر OLED با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و با قیمتی در حدود 612 دلار به فروش خواهد رسید.

پیشتر در خبرهای غیررسمی گفته شده بود که هواوی قصد دارد در رویداد 3 دی ماه (23 نوامبر) از دو گوشی محصول دیگر یعنی هواوی Enjoy 20 SE و هواوی Watch Fit رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی