ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی منحصر به فرد اوپو برای گوشی تاشو با نمایشگر ۳ لایه [تماشا کنید]

اوپو طرح مفهومی از گوشی تاشو جدیدی با نام احتمالی «اسلاید فون» به نمایش گذاشته است که با طراحی تمامی گوشی‌های تاشو بازار متفاوت است. اسلاید فون می‌تواند به صورت سه لایه تا شده و ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

اوپو طرح مفهومی از گوشی تاشو جدیدی با نام احتمالی «اسلاید فون» به نمایش گذاشته است که با طراحی تمامی گوشی‌های تاشو بازار متفاوت است. اسلاید فون می‌تواند به صورت سه لایه تا شده و در حالت بسته به اندازه یک کارت بانکی کوچک شود.

با وجودی که اوپو تاکنون گوشی تاشویی به بازار عرضه نکرده است؛ اما طرح‌ مفهومی اسلاید فون تفاوت بسیاری با رقبای تاشوی بازار دارد. در حالت تاشو ابعاد گوشی به 54 در 84 میلی‌متر می‌رسد.

ماه گذشته اوپو پتنت جدیدی از گوشی تاشو که می‌تواند در چند لایه تا شود به ثبت رساند و اکنون طرح‌های مفهومی با همکاری استودیوی ژاپنی «Nendo» طراحی شده‌اند.

اسلاید فون با نمایشگر حدود 7 اینچی در سه لایه تا می‌شود و به ابعاد یک کارت بانکی درمی‌آید. درحالت غیرگسترده، اسلاید فون از نمایشگر 1.5 اینچی بهره می‌برد. کاربر می‌تواند در این نمایشگر، نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کرده و برای پاسخگویی به تماس‌های دریافتی یا پخش موسیقی نیز از آن استفاده کند.

کاربران می‌توانند با انگشت شست خود گوشی را به شکل‌های مختلفی به حالت گسترده دربیاورند. در لایه تاشوی اول، نمایشگر 1.57 اینچی قرار دارد. با باز کردن لایه دوم، ابعاد نمایشگر به 3.1 اینچی می‌رسد. در این لایه کاربران می‌توانند از دوربین دستگاه استفاده کرده و تماس تصویری برقرار کنند.

در حالت کاملا گسترده، درنهایت کاربران گوشی هوشمندی 7 اینچی در اختیار خواهند داشت. در حالت چند وظیفه‌ای، اپلیکیشن‌های مختلفی روی نمایشگر نمایش داده می‌شود. کاربران می‌توانند از این گوشی هوشمند در حالت بازی نیز استفاده کنند. در مود ویژه بازی نیز استفاده کنند که در آن صفحات جانبی نقش کنترلر را خواهند داشت. امکان تصویربرداری پانارومیک در حالت تمام صفحه نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.

در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در طرح مفهومی اسلاید فون، به خوبی دیده می‌شود که گوشی تاشو اوپو از قلم استایلوس بهره خواهد برد و در بدنه دستگاه نیز محلی برای قرار دادن قلم استایلوس درنظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • abdolali
    abdolali | ۲۵ آذر ۱۳۹۹

    کنترل تلویزیونه یا گوشی ؟

  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۲۵ آذر ۱۳۹۹

    ????????

مطالب پیشنهادی