ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل زمان بازگشت کارکنان به محل کار را به اواخر ۲۰۲۱ موکول کرد

گوگل به خاطر ادامه پاندمی و با وجود شروع توزیع اولین محموله از واکسن کرونا در آمریکا، زمان بازگشت کارکنان به محل کار را چند ماه عقب‌تر انداخت و به اواخر سال ۲۰۲۱ موکول کرد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

گوگل به خاطر ادامه پاندمی و با وجود شروع توزیع اولین محموله از واکسن کرونا در آمریکا، زمان بازگشت کارکنان به محل کار را چند ماه عقب‌تر انداخت و به اواخر سال ۲۰۲۱ موکول کرد.

«سوندار پیچای» مدیرعامل گوگل در ایمیلی به کارکنان اعلام کرد که این شرکت پس از فراهم شدن امکان بازگشت به محل کار ایده «هفته کاری انعطاف پذیر» را آزمایش می‌کند. کارکنان در این برنامه آزمایشی باید دستکم سه روز در محل کار حاضر شده و باقی روزها را در منزل کار کنند.

پیچای در نامه خود که نسخه‌ای از آن توسط نیویورک تایمز رؤیت شده اشاره می‌کند که مدل هفته کاری انعطاف پذیر سبب ارتقا بهره وری، همکاری و سلامت کارکنان خواهد شد. البته این سیاست شامل حال همه کارکنان از جمله کارکنانی که باید مدت زمان زیادی را با مشتریان بگذارنند و کارکنان دیتاسنترها یا آزمایشگاه‌ها نخواهد شد.

گوگل همچنین اعلام کرد که حین آزمایش برنامه هفته کاری انعطاف پذیر تغییراتی را در دیزاین دفاتر کار خواهد داد و امکان کار کردن گروهی و گردهمایی در فضای باز را فراهم خواهد کرد. این شرکت برای کارکنانی که کار کردن در محیط‌های ساکت‌تر را ترجیح می‌دهند نیز اتاق‌های آرام را در نظر گرفته است.

پیچای در نامه خود به زمان و چگونگی واکسن زدن کارکنان اشاره‌ای نکرد، اما گوگل پیشتر اعلام کرده که روند واکسیناسیون کارکنان این شرکت از اواسط یا اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

گوگل یکی از اولین شرکت‌هایی بود که پس از شیوع ویروس کرونا تمام کارکنان خود را دورکار کرد. این شرکت بارها زمان بازگشت به محل کار را به تأخیر انداخته به طوری که کارکنان این شرکت ابتدا قرار بود ژانویه ۲۰۲۱ سر کار برگردند اما مدتی بعدی این تاریخ به ژوئیه و حالا به سپتامبر ۲۰۲۱ موکول شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی