ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زی فولد ۲
تکنولوژی

احتمال رونمایی سامسونگ از چهار موبایل تاشو در سال ۲۰۲۱

یک خبرگزاری کره‌ای در گزارش جدید خود مدعی شد سامسونگ چهار موبایل تاشو در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند که با گزارش‌های قبلی مبنی بر عرضه سه موبایل تاشو توسط این شرکت در تضاد است. حدوداً ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

یک خبرگزاری کره‌ای در گزارش جدید خود مدعی شد سامسونگ چهار موبایل تاشو در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند که با گزارش‌های قبلی مبنی بر عرضه سه موبایل تاشو توسط این شرکت در تضاد است.

حدوداً یک هفته قبل گزارش شد که سامسونگ احتمالاً سال ۲۰۲۱ از سه موبایل تاشوی جدید رونمایی می‌کند. خبرگزاری کره‌ای ET News اما در گزارش جدید خود از برنامه‌های سامسونگ برای عرضه ۴ موبایل تاشو در سال آینده میلادی خبر می‌دهد.

خبرگزاری یاد شده اشاره می‌کند که این چهار موبایل تاشو، دو مدل گلکسی زد فولد ۳ و دو مدل گلکسی زد فلیپ ۲ هستند و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. در ادامه گزارش به تفاوت‌های اصلی بین این چهار مدل اشاره‌ای نشده، اما گفته شده که دو مدل گلکسی زد فلیپ ۲ «عملکرد و قابلیت‌های متفاوتی خواهند داشت.»

البته نباید انتظار رونمایی از موبایل‌های تاشوی جدید سامسونگ را در آینده نزدیک داشت، چرا که به گفته خبرگزاری مورد بحث هر چهار گوشی «فقط» برای عرضه در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ تدارک دیده شده‌اند، بنابراین احتمال عرضه آنها همزمان با عرضه سری گلکسی S21 کم است.

گزارش این خبرگزاری با گزارش‌های قبلی که از عرضه ۳ موبایل تاشو در سال آینده میلادی خبر می‌دادند، در تضاد است. شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند از عرضه گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فولد لایت و گلکسی زد فلیپ ۲ در سال آینده خبر می‌دهند.

در ادامه گزارش آمده که سامسونگ در حال ساخت یک موبایل رول شونده نیز است، اما جایی در برنامه‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ ندارد. آنطور که در گزارش آمده طراحی این موبایل به گونه‌ای است که نمایشگرش به سمت بالا باز می‌شود و از این لحاظ با موبایل مفهومی اوپو X 2021 تفاوت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی